Kodl píše: čtv 19. lis 2020 1:20:37
Motorka bez motoru za víc než 100kkč? nechápu. Ta nová móda s jednotácem jde mimo mě. Přijde mi prasácký takhle ohýbat řetěz, mám klasiku 3x7, a tohle má sice nejkratší kvalt hodně do pomala - to nepoužívám, když už, tak raděj kolo vytlačím, než toto, a naopak, po asfaltě by mi hodně chybělo mejch 52/12 tj 4.33, tohle má tuším 33/10, což je 3.33, to bych musel moc kmitat, a navíc, mám motor a 13s 20Ah baterku...
S těma novejma gumama - já mám naopak první kilometry hodně divnej pocit, 1.) silikon z formy, 2.) na těch starejch už byly najetý plošky podle mejch obvyklejch náklonů, a tady najednou nic takovýho není.
Zadní tlumiče jsem řešil až ve chvíli, kdy jízda po Brně ve dvou znamenala co flek kontakt svodů s asfaltem, protože se to tak zhouplo. S novejma tlumičema to bylo skoro jako na nové motorce, ostatně i nový vejfuky z xjr1300 jsou tišší, a mám taky dojem nové motorky...
Taky jsem měl takový názor na módu s jednotácem, že při 12 tácech to musí být řetěz zlomený. On je ale daleko slabší, hodně ohebný a vůbec jej neslyšíš a nejspíše ty co taková kola kupují jej mění i vícekrát za sezonu. A mě na všech kolech drží stále původní, i na favoritu z doby před rokem 89
Řikal jsem si, že ten dvojtác je lepší, neřkuli trojtác, co dnes je opravdu jen na lowend kolech.
Nenutím nepřemlouvám, ale co jsem zjistil, že není-li přesmykač, tak zbytečně neharaší, není lanko, není na to páčka, takže co tu není, to se pokazit nemůže
Poměr převodu je samozřejmě jiná a nesmíš porovnávat silnici , treka s celopérem co ještě má skoro FATgumy, který je primárně určen do terénu a těch pár sjezdů po asfaltce ti ani nevadí, že tam ten poměr není. Oni tam jsou zase větší kola a poměr se zase dožene
Celkově kolo za 150litrů je přemrštěné, ale opravdu pokud tam jsou ty supr kompenenty a je v karbonu, tak jsi s váhou i pod 10kg a když na to jedeš, tak si myslíš, že tam snad je baterka a elektromotor

, opravdu to jede samo. A dělám si z toho srandu, že až si to kolo koupím, tak to prodaj bez baterky a toho motoru a vůbec to nepojede. Prostě to mají v předváděčce jako trik

A zatím se rád unavím, tak elektrokolo nemusí, ale mám pro ně pochopení, dovolí větší rádius, než by jsi ujel bez něj a věřím, že jej užiješ
