Na MT09/Tracerovi i tom prvním generace byl klíč dán pdo sedlem a šlo přecvakat raz dva. Já mám verzi GT a tam byl stavitelný, je na té první fotce. Takže u Ohlinse krom ještě lepší stavitelnosti, tak počítám, že to bude ještě lépe fungovat, prostě sedět jako přišitý. Ten původní stavitelný fungoval docela supr, jel sem sám , tak odcvakáno, ve dvou či se zátěží jsem přitvrdil, ale při velkém zatížení to nebylo ono. Tak až budu mít něco odjeto, tak dám vědět. JuraKoudy01 píše: stř 18. lis 2020 20:55:53 Hezký Juro. To hydraulicky stavitelný předpětí pružiny mně taky na MG týpek nabízel. Ale nakonec sem to oželel. Jezdím sám, tak není třeba předpětí měnit. Klíčem se tam, asi stejně jako na tom Tracerovi, nedostaneš.
Pokec koutek
-
- Příspěvky: 463
- Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
- Kraj: Středočeský
- Obec: Kublov
- Motorka: XJ600
- Rok výroby: 1998
Re: Pokec koutek
- kozoroh1
- Příspěvky: 850
- Registrován: pát 17. lis 2017 21:05:34
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Dvůr Králové nad Labem
- Motorka: XJ 650 T
- Rok výroby: 1982
Re: Pokec koutek
Tak snad poznáš rozdíl. Já nemám moc rád když to úplně žehlí. Potřebuju tu holku tak trochu krotit. A vůbec ideál je takový ten bačkoroidní typ, kdy se to mrtě potápí a zase staví když akceleruješ. Jenže ty lítáš v jiných rychlostech. Ale proč sem píšu. Zbyl mi "karbon" polep víčka nádrže na XJ 600. Chcete to někdo?
Jednou stopou, ale nesmí být vidět za mnou. To je lepší sedět na rybách, neboť čas strávený na rybách se do života nepočítá.
-
- Příspěvky: 463
- Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
- Kraj: Středočeský
- Obec: Kublov
- Motorka: XJ600
- Rok výroby: 1998
Re: Pokec koutek
No to máš rád, protože jsi jezdil na XJčku. Tam se to potápí, když to zahamtneš docela hodně. Jen když akceeruji, tak se to staví jen při výjezd do prudkého kopcekozoroh1 píše: stř 18. lis 2020 22:59:19 Tak snad poznáš rozdíl. Já nemám moc rád když to úplně žehlí. Potřebuju tu holku tak trochu krotit. A vůbec ideál je takový ten bačkoroidní typ, kdy se to mrtě potápí a zase staví když akceleruješ. Jenže ty lítáš v jiných rychlostech. Ale proč sem píšu. Zbyl mi "karbon" polep víčka nádrže na XJ 600. Chcete to někdo? polep.jpg






Že bych zužitkoval polep??? No když se nikdo nenajde, tak se toho ujmu



Jura
-
- Příspěvky: 463
- Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
- Kraj: Středočeský
- Obec: Kublov
- Motorka: XJ600
- Rok výroby: 1998
Re: Pokec koutek
U Tracera chci aby to s výkonem a tuhostí rámu šla ruku v ruce i podvozek. Ještě uvažuji o výměně předních pružin, případně celých cartridží. Ale to je krok na příštěkozoroh1 píše: stř 18. lis 2020 22:59:19 Tak snad poznáš rozdíl. Já nemám moc rád když to úplně žehlí. Potřebuju tu holku tak trochu krotit. A vůbec ideál je takový ten bačkoroidní typ, kdy se to mrtě potápí a zase staví když akceleruješ. Jenže ty lítáš v jiných rychlostech. Ale proč sem píšu. Zbyl mi "karbon" polep víčka nádrže na XJ 600. Chcete to někdo? polep.jpg

Asi by to chtělo aby jste měli možnost srovnání. Mám přirovnání, pokud dojebete gumu do konce a pořídíte následně novou, tak je to taky jako nebe a dudy. Najednou to zase sedím jak lepidlo, nic nehází, do zatáčky to jde pokládat plynule, .... A ten Ohlins by to měl ještě vylepšit.
A pak mám jiné stroje, kde to prostě nějak tlumí a u toho to zůstane



A nakonec, třeba na kole mám rád tvrdší přední vidle i zadní tlumič, včera jsem jel okruh v Brdech a radši ten terén cejtím v ruce a zadnici, než když to jako bláto pořád houpe. A to nemám kolo s malou cenofkou a občas mám možnost vyzkoušet kola za 100, či 150k, naposled Cannodale: https://www.koloshop.cz/horska-kola-mtb ... -kolo.html.
Jura
-
- Příspěvky: 572
- Registrován: sob 18. lis 2017 18:46:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Boskovice
- Motorka: XJR1200
- Rok výroby: 1997
Re: Pokec koutek
Motorka bez motoru za víc než 100kkč? nechápu. Ta nová móda s jednotácem jde mimo mě. Přijde mi prasácký takhle ohýbat řetěz, mám klasiku 3x7, a tohle má sice nejkratší kvalt hodně do pomala - to nepoužívám, když už, tak raděj kolo vytlačím, než toto, a naopak, po asfaltě by mi hodně chybělo mejch 52/12 tj 4.33, tohle má tuším 33/10, což je 3.33, to bych musel moc kmitat, a navíc, mám motor a 13s 20Ah baterku...
S těma novejma gumama - já mám naopak první kilometry hodně divnej pocit, 1.) silikon z formy, 2.) na těch starejch už byly najetý plošky podle mejch obvyklejch náklonů, a tady najednou nic takovýho není.
Zadní tlumiče jsem řešil až ve chvíli, kdy jízda po Brně ve dvou znamenala co flek kontakt svodů s asfaltem, protože se to tak zhouplo. S novejma tlumičema to bylo skoro jako na nové motorce, ostatně i nový vejfuky z xjr1300 jsou tišší, a mám taky dojem nové motorky...
S těma novejma gumama - já mám naopak první kilometry hodně divnej pocit, 1.) silikon z formy, 2.) na těch starejch už byly najetý plošky podle mejch obvyklejch náklonů, a tady najednou nic takovýho není.
Zadní tlumiče jsem řešil až ve chvíli, kdy jízda po Brně ve dvou znamenala co flek kontakt svodů s asfaltem, protože se to tak zhouplo. S novejma tlumičema to bylo skoro jako na nové motorce, ostatně i nový vejfuky z xjr1300 jsou tišší, a mám taky dojem nové motorky...
- Koudy01
- Příspěvky: 2241
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: 1190 ADV
- Rok výroby: 2016
Re: Pokec koutek
Nádobku na původním jsem zaregistroval. Ale předpokládal jsem, že to je na nastavení komprese. Nikoliv předpětí pružiny. Teď koukám na tlumiče z cendur a je to celkem běžný. Já si původně myslel, že to je na nastavení komprese. Tak to mám totiž doma.Já mám verzi GT a tam byl stavitelný, je na té první fotce.
Tak to bude větší nádobka komprese, menší předpětí a odskok kolečkem nad spodním okem, že? Došlo ti to s nějakou tabulkou kolik kde natočit kliknutí na daný zatížení?
Jinak koukám, že cena na ebay dost slušná. Asi se to hodně prodává. Na moji MG je to o polovinu víc.
Nový gumy, tlumiče, ložiska v krku...to jsou všechno změny, který chování motorky podstatně ovlivní. Akorát ty gumy člověk zažívá nejčastěji


-
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv 23. lis 2017 13:39:58
- Kraj: Jihočeský
- Obec: Radenín
- Motorka: Honda ATAS
- Rok výroby: 2020
Re: Pokec koutek
Já vylepšoval dokonalost
Díky Koudy za konzultaci.

- Koudy01
- Příspěvky: 2241
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: 1190 ADV
- Rok výroby: 2016
Re: Pokec koutek
Mazání supr. Ale taky se mi líbí to pšonský "pomoc" na brzdové nádobce. To je nějakej varovnej nápis v úředním jazyce fabriky, kde se Honda montuje?



- javim
- Příspěvky: 688
- Registrován: čtv 14. kvě 2020 10:23:07
- Kraj: Zlínský
- Obec: Lešná
- Motorka: Yamaha XJ [69]00S
- Rok výroby: 1996
Re: Pokec koutek
Michale, to máš na brzdy aby tolik nepískaly? 
Já nad tím také furt přemýšlím, ale ne a ne se rozhoupat ... nakonec si řeknu, že radši jednou za čas ohnu hřbet a pověnuji se tomu řetízku osobně ...

Já nad tím také furt přemýšlím, ale ne a ne se rozhoupat ... nakonec si řeknu, že radši jednou za čas ohnu hřbet a pověnuji se tomu řetízku osobně ...
-
- Příspěvky: 463
- Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
- Kraj: Středočeský
- Obec: Kublov
- Motorka: XJ600
- Rok výroby: 1998
Re: Pokec koutek
Ahoj,Koudy01 píše: čtv 19. lis 2020 6:47:21Nádobku na původním jsem zaregistroval. Ale předpokládal jsem, že to je na nastavení komprese. Nikoliv předpětí pružiny. Teď koukám na tlumiče z cendur a je to celkem běžný. Já si původně myslel, že to je na nastavení komprese. Tak to mám totiž doma.Já mám verzi GT a tam byl stavitelný, je na té první fotce.
Tak to bude větší nádobka komprese, menší předpětí a odskok kolečkem nad spodním okem, že? Došlo ti to s nějakou tabulkou kolik kde natočit kliknutí na daný zatížení?
Jinak koukám, že cena na ebay dost slušná. Asi se to hodně prodává. Na moji MG je to o polovinu víc.
Nový gumy, tlumiče, ložiska v krku...to jsou všechno změny, který chování motorky podstatně ovlivní. Akorát ty gumy člověk zažívá nejčastějiVždycky se na to těším
![]()
primárně jsem jim poslal svoji váhu, batůžku a že jezdím i s kufry, dodali dle toho pružinu. A taktéž přišel k tomu návod na první seřízení (tovární

Jura