Pokec koutek

Volná diskuze o všem.
Odpovědět
Jurapee
Příspěvky: 442
Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
Kraj: Středočeský
Obec: Kublov
Motorka: XJ600
Rok výroby: 1998

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Jurapee »

Koudy01 píše: stř 18. lis 2020 20:55:53 Hezký Juro. To hydraulicky stavitelný předpětí pružiny mně taky na MG týpek nabízel. Ale nakonec sem to oželel. Jezdím sám, tak není třeba předpětí měnit. Klíčem se tam, asi stejně jako na tom Tracerovi, nedostaneš.
Na MT09/Tracerovi i tom prvním generace byl klíč dán pdo sedlem a šlo přecvakat raz dva. Já mám verzi GT a tam byl stavitelný, je na té první fotce. Takže u Ohlinse krom ještě lepší stavitelnosti, tak počítám, že to bude ještě lépe fungovat, prostě sedět jako přišitý. Ten původní stavitelný fungoval docela supr, jel sem sám , tak odcvakáno, ve dvou či se zátěží jsem přitvrdil, ale při velkém zatížení to nebylo ono. Tak až budu mít něco odjeto, tak dám vědět. Jura
Uživatelský avatar
kozoroh1
Příspěvky: 793
Registrován: pát 17. lis 2017 21:05:34
Kraj: Královehradecký
Obec: Dvůr Králové nad Labem
Motorka: XJ 650 T
Rok výroby: 1982

Re: Pokec koutek

Příspěvek od kozoroh1 »

Tak snad poznáš rozdíl. Já nemám moc rád když to úplně žehlí. Potřebuju tu holku tak trochu krotit. A vůbec ideál je takový ten bačkoroidní typ, kdy se to mrtě potápí a zase staví když akceleruješ. Jenže ty lítáš v jiných rychlostech. Ale proč sem píšu. Zbyl mi "karbon" polep víčka nádrže na XJ 600. Chcete to někdo?
polep.jpg
Jednou stopou, ale nesmí být vidět za mnou. To je lepší sedět na rybách, neboť čas strávený na rybách se do života nepočítá.
Jurapee
Příspěvky: 442
Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
Kraj: Středočeský
Obec: Kublov
Motorka: XJ600
Rok výroby: 1998

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Jurapee »

kozoroh1 píše: stř 18. lis 2020 22:59:19 Tak snad poznáš rozdíl. Já nemám moc rád když to úplně žehlí. Potřebuju tu holku tak trochu krotit. A vůbec ideál je takový ten bačkoroidní typ, kdy se to mrtě potápí a zase staví když akceleruješ. Jenže ty lítáš v jiných rychlostech. Ale proč sem píšu. Zbyl mi "karbon" polep víčka nádrže na XJ 600. Chcete to někdo? polep.jpg
No to máš rád, protože jsi jezdil na XJčku. Tam se to potápí, když to zahamtneš docela hodně. Jen když akceeruji, tak se to staví jen při výjezd do prudkého kopce :D :D :D , jde to líp, když je topcase nacpanej :lol: :lol: :lol:

Že bych zužitkoval polep??? No když se nikdo nenajde, tak se toho ujmu :D :D :D
Jura
Jurapee
Příspěvky: 442
Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
Kraj: Středočeský
Obec: Kublov
Motorka: XJ600
Rok výroby: 1998

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Jurapee »

kozoroh1 píše: stř 18. lis 2020 22:59:19 Tak snad poznáš rozdíl. Já nemám moc rád když to úplně žehlí. Potřebuju tu holku tak trochu krotit. A vůbec ideál je takový ten bačkoroidní typ, kdy se to mrtě potápí a zase staví když akceleruješ. Jenže ty lítáš v jiných rychlostech. Ale proč sem píšu. Zbyl mi "karbon" polep víčka nádrže na XJ 600. Chcete to někdo? polep.jpg
U Tracera chci aby to s výkonem a tuhostí rámu šla ruku v ruce i podvozek. Ještě uvažuji o výměně předních pružin, případně celých cartridží. Ale to je krok na příště :D (a dnes jsem si početl o Tracerovi 2021, tam posunuli podvozek zase dál)
Asi by to chtělo aby jste měli možnost srovnání. Mám přirovnání, pokud dojebete gumu do konce a pořídíte následně novou, tak je to taky jako nebe a dudy. Najednou to zase sedím jak lepidlo, nic nehází, do zatáčky to jde pokládat plynule, .... A ten Ohlins by to měl ještě vylepšit.

A pak mám jiné stroje, kde to prostě nějak tlumí a u toho to zůstane :D :D :D O to hůř, respektive já, pak tu zatáčku/y projedu.

A nakonec, třeba na kole mám rád tvrdší přední vidle i zadní tlumič, včera jsem jel okruh v Brdech a radši ten terén cejtím v ruce a zadnici, než když to jako bláto pořád houpe. A to nemám kolo s malou cenofkou a občas mám možnost vyzkoušet kola za 100, či 150k, naposled Cannodale: https://www.koloshop.cz/horska-kola-mtb ... -kolo.html.

Jura
Kodl
Příspěvky: 534
Registrován: sob 18. lis 2017 18:46:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Boskovice
Motorka: XJR1200
Rok výroby: 1997

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Kodl »

Motorka bez motoru za víc než 100kkč? nechápu. Ta nová móda s jednotácem jde mimo mě. Přijde mi prasácký takhle ohýbat řetěz, mám klasiku 3x7, a tohle má sice nejkratší kvalt hodně do pomala - to nepoužívám, když už, tak raděj kolo vytlačím, než toto, a naopak, po asfaltě by mi hodně chybělo mejch 52/12 tj 4.33, tohle má tuším 33/10, což je 3.33, to bych musel moc kmitat, a navíc, mám motor a 13s 20Ah baterku...
S těma novejma gumama - já mám naopak první kilometry hodně divnej pocit, 1.) silikon z formy, 2.) na těch starejch už byly najetý plošky podle mejch obvyklejch náklonů, a tady najednou nic takovýho není.
Zadní tlumiče jsem řešil až ve chvíli, kdy jízda po Brně ve dvou znamenala co flek kontakt svodů s asfaltem, protože se to tak zhouplo. S novejma tlumičema to bylo skoro jako na nové motorce, ostatně i nový vejfuky z xjr1300 jsou tišší, a mám taky dojem nové motorky...
Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 2160
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XTZ690
Rok výroby: 2021

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Koudy01 »

Já mám verzi GT a tam byl stavitelný, je na té první fotce.
Nádobku na původním jsem zaregistroval. Ale předpokládal jsem, že to je na nastavení komprese. Nikoliv předpětí pružiny. Teď koukám na tlumiče z cendur a je to celkem běžný. Já si původně myslel, že to je na nastavení komprese. Tak to mám totiž doma.
Tak to bude větší nádobka komprese, menší předpětí a odskok kolečkem nad spodním okem, že? Došlo ti to s nějakou tabulkou kolik kde natočit kliknutí na daný zatížení?

Jinak koukám, že cena na ebay dost slušná. Asi se to hodně prodává. Na moji MG je to o polovinu víc.

Nový gumy, tlumiče, ložiska v krku...to jsou všechno změny, který chování motorky podstatně ovlivní. Akorát ty gumy člověk zažívá nejčastěji :) Vždycky se na to těším :)
Michal
Příspěvky: 415
Registrován: čtv 23. lis 2017 13:39:58
Kraj: Jihočeský
Obec: Radenín
Motorka: Honda ATAS
Rok výroby: 2020

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Michal »

Já vylepšoval dokonalost :D
IMG_20201119_122102~2.jpg
Díky Koudy za konzultaci.
Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 2160
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XTZ690
Rok výroby: 2021

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Koudy01 »

Mazání supr. Ale taky se mi líbí to pšonský "pomoc" na brzdové nádobce. To je nějakej varovnej nápis v úředním jazyce fabriky, kde se Honda montuje? :lol: :lol:
Uživatelský avatar
javim
Příspěvky: 627
Registrován: čtv 14. kvě 2020 10:23:07
Kraj: Zlínský
Obec: Lešná
Motorka: Yamaha XJ [69]00S
Rok výroby: 1996

Re: Pokec koutek

Příspěvek od javim »

Michale, to máš na brzdy aby tolik nepískaly? :)
Já nad tím také furt přemýšlím, ale ne a ne se rozhoupat ... nakonec si řeknu, že radši jednou za čas ohnu hřbet a pověnuji se tomu řetízku osobně ...
Ten starej paprika co má takovou mladou ...

Já bych si s dovolením také vzal ...
Jurapee
Příspěvky: 442
Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
Kraj: Středočeský
Obec: Kublov
Motorka: XJ600
Rok výroby: 1998

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Jurapee »

Koudy01 píše: čtv 19. lis 2020 6:47:21
Já mám verzi GT a tam byl stavitelný, je na té první fotce.
Nádobku na původním jsem zaregistroval. Ale předpokládal jsem, že to je na nastavení komprese. Nikoliv předpětí pružiny. Teď koukám na tlumiče z cendur a je to celkem běžný. Já si původně myslel, že to je na nastavení komprese. Tak to mám totiž doma.
Tak to bude větší nádobka komprese, menší předpětí a odskok kolečkem nad spodním okem, že? Došlo ti to s nějakou tabulkou kolik kde natočit kliknutí na daný zatížení?

Jinak koukám, že cena na ebay dost slušná. Asi se to hodně prodává. Na moji MG je to o polovinu víc.

Nový gumy, tlumiče, ložiska v krku...to jsou všechno změny, který chování motorky podstatně ovlivní. Akorát ty gumy člověk zažívá nejčastěji :) Vždycky se na to těším :)
Ahoj,
primárně jsem jim poslal svoji váhu, batůžku a že jezdím i s kufry, dodali dle toho pružinu. A taktéž přišel k tomu návod na první seřízení (tovární :-) pro solo jízdu a případně přitvrdit, kdyby to bylo měkké, či naopak změkčit, kdyby to bylo jak koza. A pak to vypadá, že s batuzkem dle váhy cca 4-6 kliků a s kufry ještě dalších pár, myslím dalších až 6.
Jura
Odpovědět