Stránka 1 z 1
Netěsní mi trubka/hadice k olejovému chladiči
Napsal: pát 07. kvě 2021 6:45:20
od javim
Zmar a síru přátelé
Tak se mi zdá, že se mi rapidně zhoršuje problém s netěsností trubko-hadice k olejovému chladiči (tedy doufám, že ten olej všude kolem je tím):

- XJ600S trubka chladiče oleje
Pátral jsem po náhradních dílech a moc jsem se nedopátral. Řešil to už někdo? A jak se povedlo?
Děkuji za pozornost a konec hlášení.
Re: Netěsní mi trubka/hadice k olejovému chladiči
Napsal: pát 07. kvě 2021 7:05:31
od Koudy01
Zdař, vidím špinavou trubku od suchýho blata a bordelu. Z té to určitě neteče. A pak druhou úplně čistou bez známek zbytků oleje - z té to teče a utřel si jí hadrem? To asi ne ne? Kdyby to bylo z trubek, poteče to po trubkách a ne po motoru. Podle fotek to teda spíš vypadá, že ti netěsní těsnění pod válcema. Třeba by stačilo povolit a znova na moment dotáhnout svorníky (jeden po druhým) a sedlo by si to.
Ale když ten motor občas utřeš, takový malý úniky oleje se ztratí
Mimochodem, chybí ti tam šroub od držáku motoru

A vypadá to, že už delší dobu.
Takže doplnit šroub a kartáčkem a nějakou srajdou umýt motor a je opraveno
Až dojedeš na to seřízení, klidně ti tu motorku prohlídnu víc. Kamoš už za mnou moc nejezdi, bo mu tam vždycky najdu něco o čem nevěděl a zkazím mu tím den

Re: Netěsní mi trubka/hadice k olejovému chladiči
Napsal: pát 07. kvě 2021 8:48:26
od javim
Pořádnou hygienu motoru chci udělat teď o víkendu ... ať zjistím, co se tam skutečně děje ... inu, je to už stařenka.
A ten šroub ... no toto?
Jsem pro, nechám si od[bp]orně zkazit den

Re: Netěsní mi trubka/hadice k olejovému chladiči
Napsal: pát 07. kvě 2021 14:53:56
od Jurapee
javim píše: pát 07. kvě 2021 8:48:26
Pořádnou hygienu motoru chci udělat teď o víkendu ... ať zjistím, co se tam skutečně děje ... inu, je to už stařenka.
A ten šroub ... no toto?
Jsem pro, nechám si od[bp]orně zkazit den
Mě takhle chyběly dva šrouby, zjistil jsem to, když jsem chtěl objednat padáky a díval se , za co to chytit a jaká je rozteč.
A co jsem ty šrouby tam dal, začali se víc přenášet vibrace kolem 4000 otáček do řidítek, Tak uvažuji po letech, že je zase vyndám

protože kolem 4000 je to co na XJ využívám nejvíce.
Tak tam šroub dej a vzpomeň si pak za jízdy na to, co jsem tu psal
Jura