Re: Pokec koutek
Napsal: úte 16. črc 2019 12:18:05
Musím se podělit o zkušenost s Nokamoto - prodejce helem Shark.
V dubnu jsem u nich koupil nové škopek. Už když jsem helmu kupoval, věděl jsem ,že má docela náchylné system uchycení plexi. Ale jinak mi helma maximálně vyhovovala a vyhovuje. No, v Itálii jsem byl při čištění plexi trochu méně opatrné něž jindy a plexi prasklo. Byla to moje chyba, že jsme si nedával tolik pozor jako vždy před tím. Náchylný to ale je a výrobce to očivídně moc dobře ví.
Protože jsem napsal dotaz do Nakamota, jestli by to šlo řešit v rámci reklamace a to nejlépe tak, abych nemusel na přilbu měsíc čekat. Nebo jestli musím koupit hledí nový. Hned včera ráno přišla odpověď, že se kromě hledí mění i bočnice s uchycením v přilbě za nějaký inovovaný, který má praskání zabránit. A ať jim tam helmu pošlu, že ji opraví a obratem pošlou zpět.
Ještě včera odpoledne jsem helmu tedy poštou poslal. S očekávání, že když to půjde hodně rychle, do pátku helma bude zpět.
Už teď mi volala paní z Nokamota, že je hotovo. Že mám nový plexi, nové pinlock (to čučím), nový bočnice, namazaný těsnění a že mi helmu zítra doveze PPLko. Krom toho mi ještě vysvětlila v čem spočívá ta inovace, informovala mě, že radši z pinlocku nesloupla ochranou fólii a popřála pěkný den.
Takže krutý - Shark a Nokamoto super přístup se snahou vyřešit problém ku maximální spokojenosti zákazníka. A ta rychlost!
V dubnu jsem u nich koupil nové škopek. Už když jsem helmu kupoval, věděl jsem ,že má docela náchylné system uchycení plexi. Ale jinak mi helma maximálně vyhovovala a vyhovuje. No, v Itálii jsem byl při čištění plexi trochu méně opatrné něž jindy a plexi prasklo. Byla to moje chyba, že jsme si nedával tolik pozor jako vždy před tím. Náchylný to ale je a výrobce to očivídně moc dobře ví.
Protože jsem napsal dotaz do Nakamota, jestli by to šlo řešit v rámci reklamace a to nejlépe tak, abych nemusel na přilbu měsíc čekat. Nebo jestli musím koupit hledí nový. Hned včera ráno přišla odpověď, že se kromě hledí mění i bočnice s uchycením v přilbě za nějaký inovovaný, který má praskání zabránit. A ať jim tam helmu pošlu, že ji opraví a obratem pošlou zpět.
Ještě včera odpoledne jsem helmu tedy poštou poslal. S očekávání, že když to půjde hodně rychle, do pátku helma bude zpět.
Už teď mi volala paní z Nokamota, že je hotovo. Že mám nový plexi, nové pinlock (to čučím), nový bočnice, namazaný těsnění a že mi helmu zítra doveze PPLko. Krom toho mi ještě vysvětlila v čem spočívá ta inovace, informovala mě, že radši z pinlocku nesloupla ochranou fólii a popřála pěkný den.
Takže krutý - Shark a Nokamoto super přístup se snahou vyřešit problém ku maximální spokojenosti zákazníka. A ta rychlost!