Re: Pokec koutek
Napsal: čtv 19. lis 2020 14:47:48
Taky jsem měl takový názor na módu s jednotácem, že při 12 tácech to musí být řetěz zlomený. On je ale daleko slabší, hodně ohebný a vůbec jej neslyšíš a nejspíše ty co taková kola kupují jej mění i vícekrát za sezonu. A mě na všech kolech drží stále původní, i na favoritu z doby před rokem 89Kodl píše: ↑čtv 19. lis 2020 1:20:37 Motorka bez motoru za víc než 100kkč? nechápu. Ta nová móda s jednotácem jde mimo mě. Přijde mi prasácký takhle ohýbat řetěz, mám klasiku 3x7, a tohle má sice nejkratší kvalt hodně do pomala - to nepoužívám, když už, tak raděj kolo vytlačím, než toto, a naopak, po asfaltě by mi hodně chybělo mejch 52/12 tj 4.33, tohle má tuším 33/10, což je 3.33, to bych musel moc kmitat, a navíc, mám motor a 13s 20Ah baterku...
S těma novejma gumama - já mám naopak první kilometry hodně divnej pocit, 1.) silikon z formy, 2.) na těch starejch už byly najetý plošky podle mejch obvyklejch náklonů, a tady najednou nic takovýho není.
Zadní tlumiče jsem řešil až ve chvíli, kdy jízda po Brně ve dvou znamenala co flek kontakt svodů s asfaltem, protože se to tak zhouplo. S novejma tlumičema to bylo skoro jako na nové motorce, ostatně i nový vejfuky z xjr1300 jsou tišší, a mám taky dojem nové motorky...
To máš pravdu, že potřeba 100-200 km než se strhne ten konzervační povlak na gumě a nastartuje seKodl píše: ↑čtv 19. lis 2020 1:20:37 S těma novejma gumama - já mám naopak první kilometry hodně divnej pocit, 1.) silikon z formy, 2.) na těch starejch už byly najetý plošky podle mejch obvyklejch náklonů, a tady najednou nic takovýho není.
Zadní tlumiče jsem řešil až ve chvíli, kdy jízda po Brně ve dvou znamenala co flek kontakt svodů s asfaltem, protože se to tak zhouplo. S novejma tlumičema to bylo skoro jako na nové motorce, ostatně i nový vejfuky z xjr1300 jsou tišší, a mám taky dojem nové motorky...
Né to né
Nejseš divněj, ono je to spíše pro ty mladší, co si neváží peněz. I mě stačil v dětství favorit s galuskama a projel všechno, ten mi z nostalgie už visí u stropu v garáži a nahradil horským kolem za cenu hluboko pod 10k asi před 15 lety a taky do ted jezdím s ním všude. A to kolo v cenofce 50k a více, schválně píši F, že to kolo nevlastním, použiji na nějaké krásné výlety do přírody a díky tomu, že to je celopéro, tak si s tím užiješ dalekovíce srandy při sjezdech, extra hrozném terénu,... Ano, sjedu to i na starém kole, ale úplně jinak, asi tak-k-k-k-k-k-k-kKodl píše: ↑pát 20. lis 2020 9:24:51 To Juaree: když je tam ten ohlins víc než 20 let, tak prostě netlumí, a přitvrzování nikam nevede, tady pokud se místo pružiny nedá kus trubky
Já jsem asi divnej, mám jenom jedno kolo, se kterým se vydám kamkoliv, od těžkýho terénu, přes nákup až po 50km výlet po silnici...
Ale uvažuju o druhé "lehké" motorce, akorát bych chtěl něco na elektriku, a cenovky jsou zatím dost hozný.
Ahoj,Koudy01 píše: ↑pát 20. lis 2020 6:32:01 Mám to kvůli cestám. Nemusím vozit sprej. Ta nádobka maže fajn, ale chce to jet pomalu. Takže mazat v dědině. Doma to ještě pro sichr cca 2x za sezonu přejedu štětečkem s olejem. Když se mi nechce vytahovat štětec, dám motorku na centrál, otočím nádobkou a pomalu rukou točím kolem. Trubičku mám nastavenou tak, aby olej na řetěz nekapal. Ale teče na rozetu a z ní se pak odstředivou silou zatlačí do řetězu. Od té doby co mažu olejem, není potřeba čistit řetěz.
Tady to byl první test. Teď mám trubičku víc natlačenou na rozetu, takže se olej rozlívá po rozetě a z ní se pak odstředivou silou natlačí do řetězu. Kapka se pak rozloží mezi víc článků.