Na MG je jedna sonda. Odladis jeden (hlavní) válec a pak předěláš sondu do druhýho a odladíš ten (ten má rozdílovou mapu k mapě toho hlavního válce). Bohužel to není tak levná záležitost, abych mohl mít tolik lambda sond, kolik je válců (na XJ by to bylo super pohodlný). Ale na MG stejně musíš nejdřív odladit tu hlavní mapu a až pak můžeš ladit korekce na druhým válci.
Na XJ bych udělal tu komoru. Nevím, jak dobře by slepá odbočka fungovala s tak malou dírkou - 6mm je závit. Takže průměr díry by si měl kolik? 3,5mm? To mi přijde už málo. Chtělo by to vyzkoušet. Ta zelená hadička na fotce komory má ve skutečnosti délku asi 2 metry. Jinak to sálo čistej luft a měřilo blbosti.
Synchronizace karburátorů, seřízení volnoběžné směsi
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
- Kraj: Prešovský
- Obec: Poprad
- Motorka: Yamaha XJ900S GT
- Rok výroby: 1998
Re: Synchronizace karburátorů, seřízení volnoběžné směsi
Pockaj... takze to MGcko nema close loop t.j ECU nepouziva info z Lambda sondy resp. nemas katalyzator... a ostatne piiiip ako tie nove flusatka.
DuroM
DuroM
Aj ked ideme len styria, aj tak sa viem ztratit...(prosto individualista), nastastie vecer sa zasa najdem. "HEJ, ZVODY... nelestim aj tak ma zasa zleje moj mrak po Fantozzim
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Synchronizace karburátorů, seřízení volnoběžné směsi
Ma. Dole pod motorem v kolektoru, kde se spojuji svody obou valcu, je obyc. dvoustavova lambda. Misto ni by sla dat i tato sirokopasmova, ale uz by to bylo nepresny ladeni - meril bys dva valce zaroven. Pro EUekobuzeraci to staci. Proste to na zaklade hodnoty z lambdy ochudi nebo obohati oba valce. Pro ladeni je to na prd. Tam chces mit tu informaci oddelenou pro kazdy z valcu.
Pro vyladenou mapu se ale lambda stejne vypina. Nepotrebujes ji. Takze ja ji tam sice fyzicky mam. Ale nic nedela. Jede to furt na open loop. Mohl bych misto ni dat zaslepku.
Katalyzatory jsou v koncovkach. V kazde jeden. Teda v tech originalnich koncovkach, ktery mam ve sklepe v krabici.
Pro vyladenou mapu se ale lambda stejne vypina. Nepotrebujes ji. Takze ja ji tam sice fyzicky mam. Ale nic nedela. Jede to furt na open loop. Mohl bych misto ni dat zaslepku.
Katalyzatory jsou v koncovkach. V kazde jeden. Teda v tech originalnich koncovkach, ktery mam ve sklepe v krabici.
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
- Kraj: Prešovský
- Obec: Poprad
- Motorka: Yamaha XJ900S GT
- Rok výroby: 1998
Re: Synchronizace karburátorů, seřízení volnoběžné směsi
Kokos... Koudak ty si ina liga... TY SI MAJSTER LADIC... ergo TUNER.
Tak nech sa dari, ja sa Ti zasa ozvem az sa niekam posuniem.
DuroM
Tak nech sa dari, ja sa Ti zasa ozvem az sa niekam posuniem.
DuroM
Aj ked ideme len styria, aj tak sa viem ztratit...(prosto individualista), nastastie vecer sa zasa najdem. "HEJ, ZVODY... nelestim aj tak ma zasa zleje moj mrak po Fantozzim
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Synchronizace karburátorů, seřízení volnoběžné směsi
Musis se to naucit, kdyz ty fabricky euro mapy stoji za ho...
Maji to chudy, aby plnily euronormy. Moc Guzzin s originalni mapou nejezdi. Skoro vsichni to maji prehrany. I ty novy.
Maji to chudy, aby plnily euronormy. Moc Guzzin s originalni mapou nejezdi. Skoro vsichni to maji prehrany. I ty novy.