Stránka 2 z 2

Re: Hluk při šestém rychlostním stupni

Napsal: pon 16. dub 2018 9:18:08
od Karlos I.
Já už to nějak neřeším. Při výměně oleje jsem si od dcerky půjčil i juniorský mikroskop :) a koukal, jestli v oleji nejsou špony, či částky kovu a nic jsem nenašel, takže na to prdím.....viděl jsem na "jutubku" video kluka, co točil svojí jízdu a kňouralo to stejně, jako mně. Prostě bobka nepodtáčím, šestku řadím až...až :lol: a nic neslyším...a jsem spoky, bo řadí a jede v pohodě.....jediné, co mi vadí je to, že jako starý muž už trpím při delší jízdě, neb mám moc skrčené nohy. Uvažoval jsem o prodeji, ale dal jsem ji tak doukupy, přidal kufr, nové gumy, repasoval přední tlumiče, karbecy atd., takže bych ji musel střelit pod cenu a to se mi s ohledem na tu práci nechce. Taky jsem uvažoval, že bych si nechal přešít sedlo a u toho trochu zvýšit. Nemáte s tím někdo zkušenost???? Ale jinač jsem fákt spoky. Nezávodím, kochám se a relaxuji, sporadicky potáhnu a to mi po návratu k mašině po 23letech stačí. Děkuji za případnou radu a mějte se dnes prímově. Karlos I.

Re: Hluk při šestém rychlostním stupni

Napsal: pon 16. dub 2018 10:20:20
od Koudy01
Paradoxně není moc motorek podobné kategorie, kde by si měl nohy pokrčený znatelně míň. Na Fazerovi sou pokrčený ještě víc, na Banditovi hodně podobně. Pro znatelné rozdíl by si musel kouknout po cenduru.
Sedlo mám zvýšený tak o 1,5 - 2 cm. Potah originální, ale trochu víc napěchované vyšším a tvrdším molitanem, takže sedím ve výsledku tak o 3-4 cm výš jak s původním už lehce prosezeným sedlem. A je to poznat.
Tuším to tak má i DuroM na Baculke a taky si pochvaloval.

Re: Hluk při šestém rychlostním stupni

Napsal: pon 16. dub 2018 10:45:16
od Karlos I.
No! To je zajimavé. Koukal jsem na net na firmy, co se šitím a i zvyšováním sedel zabývají a jsou to "rakety" jako bejk....šest tisíc se mi fááákt nechce dávat. Říkáš, žes pod původní potah dal ještě molitan? Kouknu na to, co by se s tím dalo dělat.
8-)

Re: Hluk při šestém rychlostním stupni

Napsal: pon 16. dub 2018 12:09:34
od Koudy01
No, dělal mně to soused. Je čalouník, tak to měl během chvilky. Sundal se potah, původní pěna se snížila/seřízla do roviny a na asi jen 1 cm výšky. Prostě tak, aby se na to dobře lepil nové molitan. Na to se nalepil nové, vyšší molitan. Toto všechno se udělalo jen na místě řidiče. Na zadní místo s původní pěnou se pak nalepil jen asi 1,5cm molitan, aby tam nebyl schod. Celý se to ořezalo a dobrousilo do tvaru původní sedačky a bylo. Potah na to šel dát původní. Hodně tam děla to, že to je tvrdší, než že by to bylo nějak moc zvýšený. Prostě to tolik neprosednu dolů. Zadek si musel sice chvílu zvykat, ale jak se oseděl, je to teď paráda.

Re: Hluk při šestém rychlostním stupni

Napsal: pon 16. dub 2018 14:22:02
od Mexican
my sme davali presivat sedlo na Scarvera. vratane upravy (znizenia) a novy potah. Je vo Vychodnych cechach, bolo to za 3000kc
www.autocalounictvi-zaruba.cz/

Vyzera to krasne:

Re: Hluk při šestém rychlostním stupni

Napsal: sob 21. dub 2018 12:51:47
od Lad22
To vypadá dobře, máš i fotku, jak to vypadá na motorce?

Re: Hluk při šestém rychlostním stupni

Napsal: sob 21. dub 2018 21:38:14
od Mexican
odfotim zajtra alebo v pondelok. v zasade ale ti to asi moc neda. predsa len Scarver je tak hnusny, ze je az krasny. a to sedlo to nijak nezmeni ;)

Re: Hluk při šestém rychlostním stupni

Napsal: pon 23. dub 2018 9:12:39
od Mexican
foto na F650CS Scarver
inak pardon za spam :) nazov vlakna vlasten moc nekoresponduje s poslednymi komentarmi
Capture2.JPG