dnes jsem si po jízdě do práce po dojezdu všiml, že na 1. válci mám o hodně studenější svod od 1. válce (skoro udržím prsty na svodu) zatím co na ostatních 2. 3. 4. ani náhodou...pomůže pouze seřízení podtlaků? či mám hned hledat závadu na prvním karburátoru? jiskru jsem zkoušel na 1. a 4. válci->jiskra jde...
1.) slyšíš normálně, nebo seš hluchej? Sluch je jeden z důležitejch diagnostickejch nástrojů u víceválcovejch motorů. Připadá ti to po zvuku jako tříválcová mrdka, co dávají do aut? pokud jo, tak je potřeba řešit to, proč jeden válec nejede a kdy nejede, jestli jedou všechny třeba na sytič, nebo vůbec nikdy.
2.) pokud zjistíš, že ten první válec nejede třeba na volnoběh, nebo naopak na plnej plyn se nezůčasťňuje, tak je potřeba hledat chybu v karbecu. Někdy se stane, že je svíčka špatná, i když na vzduchu jiskru háže. Potom směs hoří až ve výfuku, v místě, kde se setkávají svody dohromady, tam se naopak výfuk přehřívá a je slyšet, že to stříli do výfuku. Zase ten sluch...