Dotaz
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte 18. pro 2018 20:10:27
- Kraj: Karlovarský
- Obec: Karlovy Vary
- Motorka: xj 900 f
- Rok výroby: 1984
Dotaz
Zdravím. Mám dotaz. Motor mi občas při volnoběhu kolísá a pak zhasne. Hned se zase dá nastartovat. Byl jsem několikrát v servisu bohužel závada se opakuje. Motor je seřízený. Je to zřejmě v elektr. Zatím na to nikdo nepřišel. Poradíte ?
- Koudy01
- Příspěvky: 2241
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: 1190 ADV
- Rok výroby: 2016
Re: Dotaz
Ahoj,
po tom nastartování je volnoběh v pořádku?
Kolísá jak často? Píšeš občas. Je to třeba po třetím ubrání plynu nebo třeba až po třicátým? Nebo to některé den nekolísá vůbec a některé zase pořád?
Za studena i za tepla?
Vrací se ti po každý plyn až na doraz?
po tom nastartování je volnoběh v pořádku?
Kolísá jak často? Píšeš občas. Je to třeba po třetím ubrání plynu nebo třeba až po třicátým? Nebo to některé den nekolísá vůbec a některé zase pořád?
Za studena i za tepla?
Vrací se ti po každý plyn až na doraz?
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte 18. pro 2018 20:10:27
- Kraj: Karlovarský
- Obec: Karlovy Vary
- Motorka: xj 900 f
- Rok výroby: 1984
Re: Dotaz
Nazdar, je to jak kdy zastudena zatepla někdy se vůbec neobjeví volnoběh v pořádku motor seřízený pro kontrolu u dvou mechaniků, prostě záhada. Pokud by jsi chtěl zavolat 603 468 578. Díky
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte 18. pro 2018 20:10:27
- Kraj: Karlovarský
- Obec: Karlovy Vary
- Motorka: xj 900 f
- Rok výroby: 1984
Re: Dotaz
Plyn je v pořádku. Ještě , když to začne, tak začnu točit vyšší otáčky a jako se to dusí a ono to po chvilce přestane. Bude to nějaká blbost, ale přijít na ni.
- kozoroh1
- Příspěvky: 850
- Registrován: pát 17. lis 2017 21:05:34
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Dvůr Králové nad Labem
- Motorka: XJ 650 T
- Rok výroby: 1982
Re: Dotaz
Když je to seřízené tak někdo kontroloval karbce? Membrány? Je to jako by se ti to v malých otáčkách zahlcovalo. Vrací se ti sytič do původní polohy? Nastartuj to v noci ve tmě jestli ti kabely neprobíjí na kostru. To bych asi udělal jako první.
Jednou stopou, ale nesmí být vidět za mnou. To je lepší sedět na rybách, neboť čas strávený na rybách se do života nepočítá.
-
- Příspěvky: 463
- Registrován: ned 17. pro 2017 17:54:07
- Kraj: Středočeský
- Obec: Kublov
- Motorka: XJ600
- Rok výroby: 1998
Re: Dotaz
JJ, pokud nemůžeš kabely jinak zkontrolovat, tak to je jedna z metod. Jen nesmíš být za polárním kruhem a zrovna bude polární den. To se jen tak tmy nedočkáškozoroh1 píše: úte 19. úno 2019 22:47:25 Když je to seřízené tak někdo kontroloval karbce? Membrány? Je to jako by se ti to v malých otáčkách zahlcovalo. Vrací se ti sytič do původní polohy? Nastartuj to v noci ve tmě jestli ti kabely neprobíjí na kostru. To bych asi udělal jako první.



Pokud kontrola v OK servisu, tak divné. To by se mělo hodně věcí vyloučit. Ale začal byl vylitím nádrže a vyčištěním. Po zimě tam může být dobrá sračka.
Kolísání znamená, že to lítá třeba 400ot/min až k 1500ot/min, nebo jen dolů???
Jura
- Koudy01
- Příspěvky: 2241
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: 1190 ADV
- Rok výroby: 2016
Re: Dotaz
Nevím, jaký tam sou fajfky na svíčky, ale třeba u fajek na XJ600 je předepsané odpor, který mají mít, aby motor správně fungoval. Není něco takovýho i u tvýho stroje?