Jen u Benziny přešel jsem na Mol ten má 100 E5 pořád
Spotreba
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
- Kraj: Prešovský
- Obec: Poprad
- Motorka: Yamaha XJ900S GT
- Rok výroby: 1998
Re: Spotreba
Ak to takto pojde dalej kupim 5 kanystre a kazdy mesiac budem jazdit po benzin do Polska... na BIO zlozku tam seru a benal vychadzal o 20 az 30 centy lacnejsie.
DuroM
DuroM
Aj ked ideme len styria, aj tak sa viem ztratit...(prosto individualista), nastastie vecer sa zasa najdem. "HEJ, ZVODY... nelestim aj tak ma zasa zleje moj mrak po Fantozzim
- javim
- Příspěvky: 664
- Registrován: čtv 14. kvě 2020 10:23:07
- Kraj: Zlínský
- Obec: Lešná
- Motorka: Yamaha XJ [69]00S
- Rok výroby: 1996
Re: Spotreba
Já bych tyhle XJčka co nic nežerou zakázal
Kdo se má na to dívat?
Kdo se má na to dívat?
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Spotreba
To nebude motorkou....
- kozoroh1
- Příspěvky: 837
- Registrován: pát 17. lis 2017 21:05:34
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Dvůr Králové nad Labem
- Motorka: XJ 650 T
- Rok výroby: 1982
Re: Spotreba
Má pravdu předseda
Jezdím obvykle okolo 5 litů. Před 14 dny jsem jel na slovač s tím, že se chci, nebo potřebuju vyřádit. A ejhle 9l jako nic.
Jednou stopou, ale nesmí být vidět za mnou. To je lepší sedět na rybách, neboť čas strávený na rybách se do života nepočítá.
- Václav-mahomaho
- Příspěvky: 525
- Registrován: čtv 23. lis 2017 8:55:17
- Kraj: Středočeský
- Obec: Neveklov
- Motorka: R1150R
- Rok výroby: 2002
Re: Spotreba
Spotřeba je zajímavá vlastnost motoru Boxer. Myslím 1150 ccm, ale asi to bude platit obecně pro všechny objemy. Ve spotřebě při normální jízdě a svižné jízdě není tak velký rozdíl.
Normálně se pohybuje tak kolem 5,2l/100km, když jedete svižně kolem 6 litrů.
Jde jezdit pod 5 a max 7.5 l/100km. V praxi se poslední roky pohybuji mezi 5.8 a 7l podle toho jak tahám.
Na moderní dvou válce které jsou schopny jezdit za 3,5 l to samozřejmě nemá a když jsi dostatečný louda jde jezdit za 4l na ledasčem.
Normálně se pohybuje tak kolem 5,2l/100km, když jedete svižně kolem 6 litrů.
Jde jezdit pod 5 a max 7.5 l/100km. V praxi se poslední roky pohybuji mezi 5.8 a 7l podle toho jak tahám.
Na moderní dvou válce které jsou schopny jezdit za 3,5 l to samozřejmě nemá a když jsi dostatečný louda jde jezdit za 4l na ledasčem.
Život je cesta, čím dál tím líp.
- Mexican
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Strelice
- Motorka: XJ600s
- Rok výroby: 2001
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba
ja som mal v Bosne paradozne vysssiu spotrebu ako zvycajne. Pac som.tam.jazdil ako prasa teda, myslim moj klobucnicky level prasa. Takze vlastne normalka pre inych
PS: toto si berie zenine X-ko, nama ten dojazd na nadrzje pecka
PS: toto si berie zenine X-ko, nama ten dojazd na nadrzje pecka
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát 05. říj 2018 12:56:52
- Kraj: Středočeský
- Obec: Rudná u Prahy
- Motorka: XJ600S Diversion
- Rok výroby: 1998
Re: Spotreba
Tedy co píšete, i když jsem jezdil jak hovado, tak jsem nikdy spotřebu neměl víc než 5.5l
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Spotreba
Já měl nejvíc 5,1. Prumer 4,7. Ale zacal jsem si to psat az od 115 000 km na budiku.
Kdyz ta motorka mela 60 tis. km, tak jezdila za 4,2.
Jak se provozem vyklepavaji a brousi kominky v karburatorech, tak to zere vic a vic.
Maho> Ten jev, ktery popisujes, pozoruju u většiny stříkačkvových motorů zaměřených na krouťák. Dle mě to je vstřikováním a šetrným stylem jízdy, kdy člověk i přes to, že jede svižně, jede plynule a kroutí plynem tak, že zbytečně motor nepřekrmuje a veze se na vlně krouťáku - tedy v tom nejvíc efektivním pásmu motoru. Nejhorší je plná brzda, plnej plyn - takovej ten ON - OFF zběsilej styl jízdy, kterej nemá s plynulostí moc společnýho.
Kdyz ta motorka mela 60 tis. km, tak jezdila za 4,2.
Jak se provozem vyklepavaji a brousi kominky v karburatorech, tak to zere vic a vic.
Maho> Ten jev, ktery popisujes, pozoruju u většiny stříkačkvových motorů zaměřených na krouťák. Dle mě to je vstřikováním a šetrným stylem jízdy, kdy člověk i přes to, že jede svižně, jede plynule a kroutí plynem tak, že zbytečně motor nepřekrmuje a veze se na vlně krouťáku - tedy v tom nejvíc efektivním pásmu motoru. Nejhorší je plná brzda, plnej plyn - takovej ten ON - OFF zběsilej styl jízdy, kterej nemá s plynulostí moc společnýho.