Ahoj, zapojil jsem to kdysi na svých strojích podobně jako Koudy. Pak jsem to ještě předělal. Je jedno, zda jsou vyhřívané hefty, či USB.
Základ je relátko, které jsem spínal zapnutím světla, ale kupodivu pomocí zadního

. A to proto, že zepředu od USB/heftů jdou nepřerušené kabely až pod sedačku. A tam od svorkovnice u pojistek (ne u baterky) vedu kladný pól přes pojistku k relátku. A pak jednoduše od zadního světla napájím spínání relátka, taktéž vhodné chránit slabou pojistkou.
Určitě hefty bych nechal po vyndání klíčků vypínat třeba tím světlem. Zrovna včera kámoš letěl k motorce, že je zapomněl vypnout (zas taková zima nebyla, ale on to má chvilku, tak to využívá

). A USB něco žere i v klidu a pak při třeba delším stání by to vymlátilo baterku. Tak to mám stejně a když vypnu , nikdo cizí se nemůže nabíjet. A já většinou potřebuji nabíjet kvůli navigaci, takže za jízdy.
Doporučil bych rovnou USB, ne to řešit 12V zásuvkou od zapalovače a strkat tam redukci. To je spíš řešení, kde již taková zásuvka je.
A konkrétně na XJ jsem našel pod sedlem nějaký fous, co dává napětí po zapnutí klíčku (nebo nastartování ) a to je dnešní finální verze. Pošlu foto, a popis o jaký fous se jedná

Jura