už jsem to tady publikoval:
rám je čína, motor lmx, regulátor sabvoton a 120 baterek z tabletu lenovo, vyhozenejch do sběrnýho dvora... Už to jezdí třetí sezónu, zadní guma už je nová, přední asi někdy na jaře. Kdybych to dělal znovu, tak ten rám úplně předělám, motor by měl být přesně v ose kyvky, aby zmizely ty navádění na rozetu a kluzáky, a baterku bych udělal hned nad motor, tohle je těžký na předek, takže skoky s tímhle nic moc, dycky na přední kolo, i když držíš plnej i ve vzduchu (to jsem měl odvahu zatím testnout jenom já). Mám nachystanejch 120ks 18650 sony VTC6 (3Ah, max 30A kus) do menší krabičky, a s tím by to sice neujelo 100km, ale bude to víc vzadu a bude to mít ještě trochu lepší krouťák...
Na jaře asi už dám původní sedlo a i to pružení dám tam kam patří, holt už to bude snad třetí sezóna, co je to v provozu, a mladej dost narostl, a ta menší už bude v provozu šestej rok. To je teda čínská brutalita, předek je měkej, kroutí se to hůř než u fichtla, má to jenom pružení a ne tlumení, ale mladej na tom jezdí jak drak:
baterky tuším nějakej tablet , celkem 15Ah/36V, a už po těch letech začínají umírat. To původní olovo to dělalo pro pětiletý děcko nepoužitelný, stojek váží do 30kg, a baterky taky, takže původně skoro 60kg, ale ta hliníková krabička má méně než 5kg... Co je úlet, tak loni jsem měnil gumy na té malé, a úplně se po těch letech rozpadly ty čínský duše, normálně jsem je v prstech roztrhal na malý kousky.