Letmo jsem nahlídl, ale tam není nic o měření tlaku, jenom zkouší, jestli to dá 300ccm za 15s. Pokud turbo fouká 1bar tak čerpadlo musí dát 1.2 baru a víc, aby to přetlačilo, je to jasná logika. A při tomhle tlaku musí poslat do karbeců víc než 20l za hodinu (spotřeba xjr při 200km/h

) tj zhruba přepočteno 100ccm za 15s. A jak měřit průtok proti tlaku? petflaška s naroubovaným ventilem do víčka , krz kterej tam nafoukáš vzduch, apotom tam z čerpadla pošleš benzín. Podobně se dá vyzkoušet i ten regulační ventil. Co dělá a jak vypadá "check valve" netuším...
P.S. podobně upravenou petlahev používám na doplnění nemrzky do soláru, do víčka jsem narouboval 3/8 kuláč s pojistnou matkou, na něj šroubení 1.) s protikusem na pistoli na kompersor , 2.) s šroubení proti šroubení, kterým to zapojím do soláru. Flašku do půlky napním nemrzkou, zašroubuju vícko, napojím kompresor a dám do ní 2bar (napřed to zkouším raděj na sucho, sem tam některá nevydrží nápor), pak ventil uzavřu, přešroubuju šroubení do solárního systému, flašku otočím dnem vzhůru a otevřu kohoutek. Jak dlouho mi trvalo, než jsem zjistil, že je to tak jednoduchý...
P.S2: Zajímavej je ten podtlakovej ventil z airboxu, když turbo nestíhá, aby šel do motoru aspoň nějakej vzduch
