Kdyz tu hadicu odpojis, tak z toho nic nepotece. A moc nevim jak udelat, aby to teklo. Je divny, ze z BMW to tece. Jak se pak sundava nadrz? To ma na nadrzi kohout a cerpadlo je mimo nadrz?Václav-mahomaho píše: ↑pon 01. črc 2024 17:20:53 Hadice není jen doma v garáži a u pumpaře...
Přemýšlím co je těžkého na tom sehnat kus hadice... asi pro někoho je.
Alp má čerpadlo dole uprostřed, nádrž drží 4 šroubky (v oblasti u řidítek a pak jí přizvedneš odděláš hadičku, přístup je perfektní. Je možné že u Hondy hadičku odpojit nestačí, ale u mě když jí odpojím tak to je to pěkný cvrkot.
Snímek obrazovky_1-7-2024_17627_www.facebook.com.jpeg
Chápu že to asi holky neumí a prostě si poradily. Jako pokud by mě odplouval poslední trajekt před lockdownem, a já musel rychle na loď, chápu.
Říct mi to někto že by to takhle řešil, tak se směju jako vtipu.
Abys dostal z te nadrze palivo, musel by si nejak spustit cerpadlo a cekat, nez vycerpa celou nadrz nafty. K pusteni cerpadla bez beziciho motoru na delsi dobu je asi potreba diagnostika. Takze zustava jen moznost nadrz uplne sundat a vylit to vickem. No a nebo prevratit motorku na bok. Pochybuji, ze to prevratily uplne kolama nahoru. To by nedalo plexi, zrcatka,...