Stránka 3 z 3

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: úte 23. říj 2018 19:23:11
od eMnatřetí
Aha, asi nic

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: stř 24. říj 2018 9:31:06
od DuroM65
No pokial by slapal zle, tak mas pravdu, ze by to asi robilo sarapatu, lebo by to vlastne tlacilo spaliny do sania... Mal by som to snad mat dobre, tak to zatial neriesim a vykonu na moj sposob jazdy zdatneho prizdisrace mam az az... az.

EGR ventil je zalezitost ako pre dizle tak aj pre benzinaky... uz napr. aj stare Fabie 1,4 16V mali EGR ventil a dokonca pod pocitacom to hlasilo chyby ked bol pripchaty.

Pokial ide o emisie tak Yamaha a vseobecne aj ostatni japoncici to riesili. Prave ze tento system bol u XJcky poslednym vykrikom do tmy a potom zial uz neboli schopni emisie splnit a museli do masin pchat SPRICKY t.j. vstrekovania a pocitace. U tohoto typu motora to bol posledny karburatorovy typ, pokial sa nemylim Vasa jasnot :) .


DuroM

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: stř 24. říj 2018 16:20:03
od Mexican
uz sa to riesilo na mnohych miestach - striekackabude vzdy lepsia ako karbec. Ako spotrebou, tak priebehom a aj servisnou nenarocnostou. EGR je proste vec ktora do novych motorov patri.U auta 11 rocneho auta mam 310 000km (najazdene mnou od nuly) a s EGR ziadny problem nemam. A to netankujem ziadnu premiovu naftu. U moto to bude daleko jednoduchsie.. proste sa netreba branit pokroku.

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: pát 26. říj 2018 11:12:58
od DuroM65
Mexican píše: stř 24. říj 2018 16:20:03 uz sa to riesilo na mnohych miestach - striekackabude vzdy lepsia ako karbec. Ako spotrebou, tak priebehom a aj servisnou nenarocnostou. EGR je proste vec ktora do novych motorov patri.U auta 11 rocneho auta mam 310 000km (najazdene mnou od nuly) a s EGR ziadny problem nemam. A to netankujem ziadnu premiovu naftu. U moto to bude daleko jednoduchsie.. proste sa netreba branit pokroku.
V com je prosim Ta lepsia striekacka...

Jedine karbec a ruka co vie potiahnut tak aby masina jazdila pod 6 litrov vo dvojici po dialnici... ziaden problem.

Striekacka nikdy... v aute mam lebo musim... ale v motorke nikdy mam 10 karburatorov v 4 motorkoch a som spokojny...

DuroM

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: pát 26. říj 2018 14:07:39
od Mexican
ja myslim, ze som to popisal v com je lepsia striekacka vyssie ... v zasade sa to da zhrnut do vyrazu: technologicky pokrok
ziadne blbnutie s ihlami, ziadne membrany, ziadne problemy so startovanim po zime, v podstate nulova udrzba

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: pát 26. říj 2018 14:07:39
od Mexican
ja myslim, ze som to popisal v com je lepsia striekacka vyssie ... v zasade sa to da zhrnut do vyrazu: technologicky pokrok
ziadne blbnutie s ihlami, ziadne membrany, ziadne problemy so startovanim po zime, v podstate nulova udrzba

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: ned 28. říj 2018 13:31:08
od Kodl
Podle mě je EGR podobnej hnus, jako by sis přidával hovna do jídla, případně prdy do nadechovanýho vzduchu. U několika strojů jsem byl svědkem ucpání EGR a potom značného zlepšení funkce stroje.

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: pon 29. říj 2018 9:55:11
od Mexican
@ KODL: s tym tvrdenim suhlasim

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Napsal: úte 30. říj 2018 18:04:08
od DuroM65
Ked sa na to tak pozeram, mam v ... pokrok...

Ja chcem zabavu a nie pokrok a pocitace, zahumusenu zem, zlikvidovane lesy... je to sice mimo misu...

Ja obdivujem stare veci a viem sa kochat aj v muzeu... napr. skrinu z roku 1511 vykladanu a krasnu aku som videl v Bardejove... to dnes neuvidim nikde.

Ale nikomu nebranim chces striekacku tak si ju maj... ale tvrdit ze je to lepsie len preto, ze to pozaduje nejaka evropska unia a jej obmedzenia... Karburator z roku 1960 jazdi za 5/6 litrov... a striekaka z roku 2018 jazdi za 6-7 litrov... aky pokrok...

DuroM

P.S.> Maj si striekacku a maj ju rad, ale nechcite po mne aby som ju musel mat aj ja... Mozno raz az budem velky a pochopim ten pokrok...