Stránka 2 z 6
Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 12:25:22
od OTIS
Obrázek je správně, srovnání s originálem:

Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 12:30:34
od rado
tak 900 malo stelovanie predpatia hore povodne, a dole nema oko ale vydlicku, takze asi mam fakt viac miesta okolo tlmica
Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 12:42:56
od OTIS
U 600 na rozdíl od 900 je horní uložení těsně pod nádrží...
Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 12:50:39
od rado
ja som tusim nadrz dole nedaval, ale vyfuky, zadny blatnik, baterka vsetko muselo ist prec
Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 13:37:14
od Koudy01
Myslím, že se tam nějak rozumně nedostaneš ani se sundanou bandaskou. Naštelovat jednou SAG a pak už nechat být. Tady u těch tlumičů, kde máš plynulý seřizování matkou, se asi nepředpokládá, že budeš měnit předpětí nějak často. Nedovedu si představit, že bych někde tahal klíč a točil několikrát dokola (třeba 4x), abych změnil předpětí z 3 na 5 (vztaženo na origo tlumič z XJ600) kvůli batůžkovi.
Na častý měnění předpětí je dobrý to hydraulický štelování, co montoval Jura na Tracera. Ale to na XJ neseženeš. A nebo origo. tlumič s předdefinovanýma pár stupněma předpětí. Tady ty aftermarket tlumiče fungují skvěle a mají velký rozsah nastavení = jdou nastavit přímo na tvojí váhu, což většina uživatelů XJ neocení. Ale zase tam chybí ten komfort, že si změníš (přibližně) předpětí, kdykoliv se ti zachce, jednoduchým přecvaknutím na stupnici.
Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 13:47:54
od rado
ja som sahal na to asi trikrat, kym som nasiel tu spravnu tuhost, jazdim sam, s kuframi plnymi aj bez kufrov, a to jedno nastavenie v pohode pokryva ten rozdiel zataze, za mna yss nadhera
Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 21:39:49
od javim
Mi se na originálním tlumiči jeví jako optimální tak 11-12 ... takže jsem nastavil 7 a taky na to nesahám

Jen když jedeme ve dvou, tak musíme dávat hodně bacha na doraz

Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 21:51:08
od Mexican
nebude lepsi origo z XJ6, pokojne z buracky? davat 400 euro za tlmic u moto za 1000 az 1300 euro mi prijde dost.... nepomerne
Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: stř 30. pro 2020 23:54:03
od Václav-mahomaho
Nevím proč yss že dělá seštelování předpětí v horní části i na r1150r kde se k němu v namontovaným stavu nelze dostat. Taky jsem nad ním přemýšlel protože byl nejlevnější, ale předpětí se musí nastavit ještě předtím než tlumič namontuješ do moto. Je to řešení vhodné pro někoho kdo jezdí jen s konstantním zatížením, nastaví si to přesně na svoji váhu a nepotřebuje s tím laborovat. Pro mě absolutně nevhodné.
Re: Neoriginální tlumiče
Napsal: čtv 31. pro 2020 7:35:31
od Koudy01
javim píše: stř 30. pro 2020 21:39:49
Mi se na originálním tlumiči jeví jako optimální tak 11-12 ... takže jsem nastavil 7 a taky na to nesahám

Jen když jedeme ve dvou, tak musíme dávat hodně bacha na doraz
Takovy dva tlumice uz sem vyhodil. Zanovni mam i s batuzkem na petku a na doraz se nedostane. Nekde sem to tu resit.