Re: Prdítko pro kluky 50 -125ccm
Napsal: pon 02. lis 2020 0:00:42
původně to mělo být nízkonákladový, ale nějak se to rozjelo, a konečná cenovka byla někde ke 35-40kKč, 10kKč ten novej pitbike bez motoru, 7kKč motor, 7kKč regulátor, 10kKč baterka... Kdyby tam zůstal ten původní motor, tak už by asi byl další, a nebo by to stálo v koutě jako nefunkční... Dneska už ten stejnej LMX motor nikdo nenabízí, jenom tohle https://lmxbikes.com/en/drivetrain/138- ... -2018.html - mě stál o dost míň,
stejně jako regulátor http://www.mqcon.com/product/foc-brushl ... ler-8.html je těžko sehnatelnej, ale asi existují jiný, co umí nastavit jak čas zrychlení, tak max. krouťák, i max. otáčky. Zajímavý je, že si můžeš nastavit i reakci na plyn, jestli to má být extra krátký, tj prvních 5mm je půl plynu a pak už se toho moc neděje, nebo naopak skoro celá dráha plynu je ta první polovina a pak v posledních 5mm nastane to peklo...
Když by někdo pořešil tu mechaniku, tak bych klidně tu elektrickou část zmákl. Ale doba je zlá, inflace postupuje zprudka, tohle jsem loni kupoval za 2.5E při 200ks: https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/ ... -vtc6.html
Dneska bych asi udělal primární převod tak 1:2, aby mohla zůstat původní rozeta včetně řetězovýho kolečka aspoň 14zubů (tohle má na motoru 8 zubů a vzadu mám tuším 55 zubů rozetu), a to místo otáčení řetězu by bylo více méně v ose kyvky, nebo přidělat ten motor na kyvku tak jak to má ta miniaturní motorka...
stejně jako regulátor http://www.mqcon.com/product/foc-brushl ... ler-8.html je těžko sehnatelnej, ale asi existují jiný, co umí nastavit jak čas zrychlení, tak max. krouťák, i max. otáčky. Zajímavý je, že si můžeš nastavit i reakci na plyn, jestli to má být extra krátký, tj prvních 5mm je půl plynu a pak už se toho moc neděje, nebo naopak skoro celá dráha plynu je ta první polovina a pak v posledních 5mm nastane to peklo...
Když by někdo pořešil tu mechaniku, tak bych klidně tu elektrickou část zmákl. Ale doba je zlá, inflace postupuje zprudka, tohle jsem loni kupoval za 2.5E při 200ks: https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/ ... -vtc6.html
Dneska bych asi udělal primární převod tak 1:2, aby mohla zůstat původní rozeta včetně řetězovýho kolečka aspoň 14zubů (tohle má na motoru 8 zubů a vzadu mám tuším 55 zubů rozetu), a to místo otáčení řetězu by bylo více méně v ose kyvky, nebo přidělat ten motor na kyvku tak jak to má ta miniaturní motorka...