Stránka 2 z 3

Re: Dotaz

Napsal: stř 20. úno 2019 19:11:37
od Klasik
Fajfky vyměněné taky. Originální. Třeba 200 km jako hodiny a pak zase.

Re: Dotaz

Napsal: čtv 21. úno 2019 10:26:12
od DuroM65
Mne tiez volnobeh na 900vke nejde idealne...

Chodi hore dole resp. ked dam dlhsiu dialnicu tak mam 1400, ked sa kotulam po okreskach tak 950.... ale mam pocit ze pomohlo dat bohatsiu zmes, lebo sviecky som mal take biele, ze som sa bal aby ma niekto nepraskol slnieckarom ako rasistickeho fasouna.

Ale podla toho co pises ako su na tom hladiny v karbecoch????

A hlavne kontrolovat zopar krat po sebe, lebo mne sa sekal ventil v plavakovke a ked sa kusol, tak preplavilo a zdochlo...

Definitivne som to ale zistil, ked sa konecne zacal zasekavat tak, ze po case masina zdochla a z prepadov na karbecoch mi zacal chcat benzin. Stacilo klepnut po karbecoch zlahka srubovakom a zasa OK... len sa to nedalo robit za JAZDY :( ... sranda


DuroM

Re: Dotaz

Napsal: čtv 21. úno 2019 13:55:33
od Klasik
Děkuji všem za snahu mi pomoc, ještě
jednou projdu co jste mi napsali. Jinak po včerejší konfrontaci s mechanikem jsme se shodli, že to je v elektr - nějaký studeňák. 😬Díky 😁

Re: Dotaz

Napsal: čtv 21. úno 2019 17:49:52
od Koudy01
Ja to na elektriku moc netipuju. Ten zasekavajici se ventilek nebo plovak by to mohl byt. I to, ze po pridani plynu chvilu trva, nez se sebere, by na to sedelo.

Re: Dotaz

Napsal: ned 24. úno 2019 12:27:41
od Jirka Dosky
Ahoj, nevím jestli to pomůže, ale já měl podobný problém. Při vyšší rychlosti se začínala jako dusit a nechtěla se rozjet a občas špatně držela volnoběh. Zkusil jsem vyčistit svíčky a byl chvilku klid. Pak to začalo znova. Tak jsem dal svíčky nové a po asi dvou tisících to bylo zas. Vždy jsem dal předepsané NGK. Nakonec jsem na radu dal naše Brisky a od té doby mám docela klid. Ve vyšších otáčkách už se to nedusí a volnoběh je taky lepší, i když je to trochu svérázná mašina. Když se ohřeje tak drží tak 900, když ji proženeš tak pak klidně drží i 1100. Ale to asi bude vcelku normální.

Re: Dotaz

Napsal: pon 25. úno 2019 10:30:44
od Klasik
Nazdar. Ten zaseknutý ventil v karburátoru by to mohl být také, ale divné je, že to hned zase chytne. Karburátor by měl být přece prázdný. Jak se tato závada opravuje. U starších karburátorů se dal ventil vyměnit, jak je to tady zatím nevím. Nebo ho stačí jen vyčistit. Dík.

Re: Dotaz

Napsal: pon 25. úno 2019 14:21:44
od Koudy01
Zalezi, kde se zasekne. Muze byt prazdne a nebo taky preplnene. Spis bych to videl na to preplneni. A to pak asi chytne. Muze se zasekavat ventil nebo i plovak. Plovak taky muze byt dirave a plne benzinu. To vse asi bude chtit zkontrolovat.

Re: Dotaz

Napsal: ned 07. bře 2021 9:56:19
od Klasik
Zdravím kolegy.
Tak závada objevena. Řídící jednotka.
Nevíte kde by se dala sehnat na xj 900 1984. Zatím co jsem se ptal je to problém. Díky Klasik

Re: Dotaz

Napsal: ned 07. bře 2021 10:34:52
od kozoroh1

Re: Dotaz

Napsal: ned 07. bře 2021 19:43:39
od eMnatřetí
Klasik píše: ned 07. bře 2021 9:56:19 Zdravím kolegy.
Tak závada objevena. Řídící jednotka.
Nevíte kde by se dala sehnat na xj 900 1984. Zatím co jsem se ptal je to problém. Díky Klasik
Ty vole fakt nevím mám na své 4 karbce bez katu, tak nevím co by tam řídila. Vypucuj karbce a šup na podtlaky :roll: