Neoriginální tlumiče

Uživatelský avatar
OTIS
Příspěvky: 1037
Registrován: úte 07. lis 2017 18:16:10
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno
Motorka: XJ 600N
Rok výroby: 2001

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od OTIS »

Obrázek je správně, srovnání s originálem:
Obrázek
rado
Příspěvky: 37
Registrován: pon 04. bře 2019 7:03:01
Kraj: Bratislavský
Obec: šenkvice
Motorka: xj 900s diversion
Rok výroby: 2000

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od rado »

tak 900 malo stelovanie predpatia hore povodne, a dole nema oko ale vydlicku, takze asi mam fakt viac miesta okolo tlmica
Uživatelský avatar
OTIS
Příspěvky: 1037
Registrován: úte 07. lis 2017 18:16:10
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno
Motorka: XJ 600N
Rok výroby: 2001

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od OTIS »

U 600 na rozdíl od 900 je horní uložení těsně pod nádrží...

obrázek_2020-12-30_124130.png
rado
Příspěvky: 37
Registrován: pon 04. bře 2019 7:03:01
Kraj: Bratislavský
Obec: šenkvice
Motorka: xj 900s diversion
Rok výroby: 2000

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od rado »

ja som tusim nadrz dole nedaval, ale vyfuky, zadny blatnik, baterka vsetko muselo ist prec
Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 2196
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XTZ690
Rok výroby: 2021

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od Koudy01 »

Myslím, že se tam nějak rozumně nedostaneš ani se sundanou bandaskou. Naštelovat jednou SAG a pak už nechat být. Tady u těch tlumičů, kde máš plynulý seřizování matkou, se asi nepředpokládá, že budeš měnit předpětí nějak často. Nedovedu si představit, že bych někde tahal klíč a točil několikrát dokola (třeba 4x), abych změnil předpětí z 3 na 5 (vztaženo na origo tlumič z XJ600) kvůli batůžkovi.

Na častý měnění předpětí je dobrý to hydraulický štelování, co montoval Jura na Tracera. Ale to na XJ neseženeš. A nebo origo. tlumič s předdefinovanýma pár stupněma předpětí. Tady ty aftermarket tlumiče fungují skvěle a mají velký rozsah nastavení = jdou nastavit přímo na tvojí váhu, což většina uživatelů XJ neocení. Ale zase tam chybí ten komfort, že si změníš (přibližně) předpětí, kdykoliv se ti zachce, jednoduchým přecvaknutím na stupnici.
rado
Příspěvky: 37
Registrován: pon 04. bře 2019 7:03:01
Kraj: Bratislavský
Obec: šenkvice
Motorka: xj 900s diversion
Rok výroby: 2000

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od rado »

ja som sahal na to asi trikrat, kym som nasiel tu spravnu tuhost, jazdim sam, s kuframi plnymi aj bez kufrov, a to jedno nastavenie v pohode pokryva ten rozdiel zataze, za mna yss nadhera
Uživatelský avatar
javim
Příspěvky: 664
Registrován: čtv 14. kvě 2020 10:23:07
Kraj: Zlínský
Obec: Lešná
Motorka: Yamaha XJ [69]00S
Rok výroby: 1996

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od javim »

Mi se na originálním tlumiči jeví jako optimální tak 11-12 ... takže jsem nastavil 7 a taky na to nesahám :)
Jen když jedeme ve dvou, tak musíme dávat hodně bacha na doraz :)
Ten starej paprika co má takovou mladou ...

Já bych si s dovolením také vzal ...
Uživatelský avatar
Mexican
Příspěvky: 859
Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
Kraj: Jihomoravský
Obec: Strelice
Motorka: XJ600s
Rok výroby: 2001
Kontaktovat uživatele:

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od Mexican »

nebude lepsi origo z XJ6, pokojne z buracky? davat 400 euro za tlmic u moto za 1000 az 1300 euro mi prijde dost.... nepomerne
Uživatelský avatar
Václav-mahomaho
Příspěvky: 525
Registrován: čtv 23. lis 2017 8:55:17
Kraj: Středočeský
Obec: Neveklov
Motorka: R1150R
Rok výroby: 2002

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od Václav-mahomaho »

Nevím proč yss že dělá seštelování předpětí v horní části i na r1150r kde se k němu v namontovaným stavu nelze dostat. Taky jsem nad ním přemýšlel protože byl nejlevnější, ale předpětí se musí nastavit ještě předtím než tlumič namontuješ do moto. Je to řešení vhodné pro někoho kdo jezdí jen s konstantním zatížením, nastaví si to přesně na svoji váhu a nepotřebuje s tím laborovat. Pro mě absolutně nevhodné.
Život je cesta, čím dál tím líp.
Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 2196
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XTZ690
Rok výroby: 2021

Re: Neoriginální tlumiče

Příspěvek od Koudy01 »

javim píše: stř 30. pro 2020 21:39:49 Mi se na originálním tlumiči jeví jako optimální tak 11-12 ... takže jsem nastavil 7 a taky na to nesahám :)
Jen když jedeme ve dvou, tak musíme dávat hodně bacha na doraz :)
Takovy dva tlumice uz sem vyhodil. Zanovni mam i s batuzkem na petku a na doraz se nedostane. Nekde sem to tu resit.
Odpovědět