Rozloučení
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 14. srp 2019 21:58:35
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Nové Město nad Metují
- Motorka: Fjr 1300
- Rok výroby: 2002
Re: Rozloučení
Vždyť fjr prezentují jako cestak tak proč není na dlouhé streky?
- javim
- Příspěvky: 664
- Registrován: čtv 14. kvě 2020 10:23:07
- Kraj: Zlínský
- Obec: Lešná
- Motorka: Yamaha XJ [69]00S
- Rok výroby: 1996
Re: Rozloučení
To víš, mocný je marketing ... a pak to vidíš v reálu, na dlouho štreku na vozíku za autem ... a potom čemu věřit
- kozoroh1
- Příspěvky: 837
- Registrován: pát 17. lis 2017 21:05:34
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Dvůr Králové nad Labem
- Motorka: XJ 650 T
- Rok výroby: 1982
Re: Rozloučení
Všechno je na dlouhou štreku. Stačí chtít.
Jednou stopou, ale nesmí být vidět za mnou. To je lepší sedět na rybách, neboť čas strávený na rybách se do života nepočítá.
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 14. srp 2019 21:58:35
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Nové Město nad Metují
- Motorka: Fjr 1300
- Rok výroby: 2002
Re: Rozloučení
Vždyť na fjr spoustu lidí objelo Evropu. Tak máte někdo názor nebo zkušenost proč není dobrý cestak?
- kozoroh1
- Příspěvky: 837
- Registrován: pát 17. lis 2017 21:05:34
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Dvůr Králové nad Labem
- Motorka: XJ 650 T
- Rok výroby: 1982
Re: Rozloučení
Nejvíc info načerpáš na jejich webu. Taky jak píše Otis na sraz jedno přijede. Můžete pokecat. Za mě je právě toto motorka přímo stavěná na dlouhý štreky po silnici.
Jednou stopou, ale nesmí být vidět za mnou. To je lepší sedět na rybách, neboť čas strávený na rybách se do života nepočítá.
- OTIS
- Příspěvky: 1037
- Registrován: úte 07. lis 2017 18:16:10
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno
- Motorka: XJ 600N
- Rok výroby: 2001
Re: Rozloučení
Ono je otázka, jakou výhodu poskytne oproti XJ900? Na to já nedokážu odpovědět..., ale byl sem na dalekých dovolených s XJ900 i FJR (v obou případech i se stejným člověkem). A FJR vidím problém ve velké hmotnosti, chceš podniknout lehčí offroad (tím myslím třeba kousek cesty k nějakému zajímavému cíli mimo asfaltku) a je to s takovým strojem riziko – asi větší, než sem si dokázal představit... Takže já bych na tvém místě pátral po takových argumentech, pokud jsou pro tebe zásadní.
- xy
- Příspěvky: 329
- Registrován: pát 17. lis 2017 16:09:48
- Kraj: Středočeský
- Obec: Ouběnice, Hojšín
- Motorka: fzs 600, jawa 845,...,...
- Rok výroby: 1998
Re: Rozloučení
...dělají si prdel, FJR je právě určeno na dlouhé štreky, ovšem po asfaltu, jak píše Otis na polňačky nebo offroad to nebude... Záleží na tom co chceš jezdit (a taky jestli nás vrchnost ještě někdy pustí napříč Evropou)....
...kam nevidím, tam neletím...
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Rozloučení
Tak tak. Je to sranda. FJR bude super. Skvělá náhrada za XJ900 a posuneš se o (velkej) kus dál. Ono ani to XJ900 není na polňačky. Vždyť to váží skoro stejně.
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 14. srp 2019 21:58:35
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Nové Město nad Metují
- Motorka: Fjr 1300
- Rok výroby: 2002
Re: Rozloučení
Ono je to asi vývojem....když mi bylo 20 tak bych nikdy nejel na motorce kde byl vidět motor....pak má člověk xj. Teď je mi 40 a myslím si že pro mě enduro není. Nechce se mi nikomu jezdit po pozemku páč ty polnacky a louky a všechno mimo asfaltu dneska někomu patří. Takže fjr na asfalt je pro mě teď dobrá volba