Vibrace
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 14. srp 2019 21:58:35
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Nové Město nad Metují
- Motorka: Fjr 1300
- Rok výroby: 2002
Vibrace
Zdravím. Pořídil sem xj 900 s.. r.v.1997. mnou najeto cca 1000 kilometrů ( jinak dle tachometru má 54.000)a zdá se mi že motorka začíná pri monotónní jízdě vibrovat. Dela to i když dám půl plynu a i když plyn uberu a brzdim motorem. Když dám plný plyn tak jde hladce.
Máte s tím někdo zkušenost?
Máte s tím někdo zkušenost?
- mirra99
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 19. lis 2017 21:37:07
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Břeclav
- Motorka: Xj900
- Rok výroby: 1995
Re: Vibrace
Motor má tendenci kolem 2,5k vibrovat takže pokud se dýl držíš v těch otáčkách můžeš vibrace trochu cítit. Ale nemělo by to být cítít v řídítkách nebo když sevřeš nádrž. Většinou je to slyšet že se rozvlní plexi. To jde vyřešit vypodložením šroubů kapoty gumičkami. Jestli máš pocit že ti to vybruje víc začal bych kontrolou šroubů uchycení motoru...
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 14. srp 2019 21:58:35
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Nové Město nad Metují
- Motorka: Fjr 1300
- Rok výroby: 2002
Re: Vibrace
Právě že to cítím i v riditkach. Po chvíli z toho brni ruce. Zběžně jsem koukal na uchycení motoru a nic tam nevidím co by bylo špatně. Leda zkusit dotáhnout šrouby.
Někde jsem četl že tyto motorky trpí na povolující se matku na uchycení talířového kola v kardanu. Mam strach aby se mi to někde v zatáčce neraflo a nezastavilo mi zadní kolo.
Někde jsem četl že tyto motorky trpí na povolující se matku na uchycení talířového kola v kardanu. Mam strach aby se mi to někde v zatáčce neraflo a nezastavilo mi zadní kolo.
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
- Kraj: Prešovský
- Obec: Poprad
- Motorka: Yamaha XJ900S GT
- Rok výroby: 1998
Re: Vibrace
Moja Baculka ma najvyssie vibracie pri 3000 plus minus... pri 90 mam 4000 a 50 na 4rke 2000... pri 3000 nejazdim.
Ale ako hovoria klasici... ked sa rozpravame na zrazoch... jazdi???... no jazdi, tak co riesis, si zvyknes.
DuroM
Ale ako hovoria klasici... ked sa rozpravame na zrazoch... jazdi???... no jazdi, tak co riesis, si zvyknes.
DuroM
Aj ked ideme len styria, aj tak sa viem ztratit...(prosto individualista), nastastie vecer sa zasa najdem. "HEJ, ZVODY... nelestim aj tak ma zasa zleje moj mrak po Fantozzim
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 14. srp 2019 21:58:35
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Nové Město nad Metují
- Motorka: Fjr 1300
- Rok výroby: 2002
Re: Vibrace
Tak si začnu zvykat .
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Vibrace
Je v tom motor, takže tak nějak vrnět to bude vždycky. Ruce by tě z toho brnět ale neměly. Nicméně i to záleží na každým. Někdo je víc citlivé někdo míň a někdo má v motorce opravdu něco špatně. Těžko říct takhle po netu, do které skupiny patříš. To by se na té tvojí mašině musel projet někdo jiné. Máš to jako první velkou motorku nebo máš porovnání s něčím, co si měl dřív?
A hlavně řidítka u motorky nejsou madla, kterých by ses měl držet a pevně je svírat. Pokud to děláš, je to špatně a brnění se jistě dostaví. Protože při pevným sevření jsou ty vibrace dost silný.
A hlavně řidítka u motorky nejsou madla, kterých by ses měl držet a pevně je svírat. Pokud to děláš, je to špatně a brnění se jistě dostaví. Protože při pevným sevření jsou ty vibrace dost silný.
- Mexican
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Strelice
- Motorka: XJ600s
- Rok výroby: 2001
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace
ja by som poradil najprv absolvovat beznu udrzbu a potom ist za zlozitejsimi vecami
- skontrolovat sviecky (dost napovedia), vymenit filter paliva (a tankovat dobre palivo, pozor dobre neznamena drahe), mrknut sa v akom stave su cievky a fajky
-> synchro karburatorov, konktrola ventilov, nastavenie bohatosti zmesi
-> popremyslat mozno aj nad tazsimi zavazickami a drzat sa pravidiel popisanych vyssie. Ruky by na takejto klasickej cestovnej masine fakt brniet nemali, nie je to ziadny rozpoctovy nahac so zlou geometriou
- skontrolovat sviecky (dost napovedia), vymenit filter paliva (a tankovat dobre palivo, pozor dobre neznamena drahe), mrknut sa v akom stave su cievky a fajky
-> synchro karburatorov, konktrola ventilov, nastavenie bohatosti zmesi
-> popremyslat mozno aj nad tazsimi zavazickami a drzat sa pravidiel popisanych vyssie. Ruky by na takejto klasickej cestovnej masine fakt brniet nemali, nie je to ziadny rozpoctovy nahac so zlou geometriou
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 14. srp 2019 21:58:35
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Nové Město nad Metují
- Motorka: Fjr 1300
- Rok výroby: 2002
Re: Vibrace
Je mi 38 a 10 let sem opravoval náklaďáky.....187 cm 100 kg....uplnej chcipak nejsem ......svezl sem se na CBR 929 rr....tam to bylo v pohodě. Na jaře skusim vyměnit svíčky seřídit podtlaky a uvidím. Kdyžtak počkám jestli se někde něco projeví..... Až budu mít čas tak bych se s někým z vás domluvil že by se na tom někdo projel jestli je to normální.
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 14. srp 2019 21:58:35
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Nové Město nad Metují
- Motorka: Fjr 1300
- Rok výroby: 2002
Re: Vibrace
Snese tahle motorka stooktanovy benzín ?
- Mexican
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Strelice
- Motorka: XJ600s
- Rok výroby: 2001
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace
a preco by nezniesla? Vervu (ta ma sice len 98) tanujem do 600vky pravidelne v case ked nejaazdim, boli casy ked moto v zime stala 4 mesiace a start v pohode (pac tam nie je klasicka biozlozka). na vykone rozdiel nespozorujes, motor bezi pocitovo podobne ako na benal napr z Globusu (BA95) - popisujem 600vku, u 900 to bude IMHo podobne. To uz radsej raz za cas deci VIF Super benzin, dotankovat overenou BA95 a vyjazdit