Tak sa pokračuje. Vymenené nové gumy /som verný Metzeler/, sedlo prichystané na čalúnenie. Robím aj na dokončení zadnej časti + doladenie otvorených filtrov.
Ak niekto chce, dajte vedieť, pomerám mu zadnú kyvku /ak by chcel upevniť double tlmiče /. Dal som to do komaxitu. Ventile pomerám a dúfam, že budúci týždeň zas štartujem.
No vidíš, čéčé, mi se to podoba (po slovensky páči). Akorát Otisa tim pěkně sereš. Fest fajne.
Dva výfuky, dva tlumiče. Harmonie
A není to Jawa
Přivez, prosím někdy ukázat. V reálu.
Svou cestou. Má to zmysel........ přece mě v tom nenecháte
Už je zas "v originále", keďže som bol tento mesiac na TK a už tak ostane, skúsim, či dá Rumunsko.
Dnes konečne počasie na vozenie, tak som bol obzrieť slovenské piesky na Záhorí, parádička /až na ten cestný dezén, ktorý sa tam pri nájazdoch trápil/:
Idem to zas skladať. Bol preváraný ten rám, tak som ho dal do komaxitu, nech to je jednotné a hotové. Úpravy už mám v podstate hotové, až na pár dizajnových kúskov na povrch. Ostane v custom verzii, na TK pôjde akože do originálu.
Nechám si ju. Lebo plánujem kúpiť nejakú turistiku, ale toto budem mať na motokárové okruhy, na dochádzanie do roboty, také lážo plážo povozenie /ľahká motorka, čo sa ráta/, proste na ničenie za pár eur. Zas moc staré motorky sa mi neľúbia, tak od 80. rokov už áno a XJ má potenciál aj na pekné povozenie sa na horských zátačkových priechodoch /je jasné, že s 20timi koňmi navrch v Bandite, či Fazeri by som si viacej rozumel, ale postačí aj toto - pre ten pocit v náklone/.