Pokec koutek
-
- Příspěvky: 551
- Registrován: sob 18. lis 2017 18:46:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Boskovice
- Motorka: XJR1200
- Rok výroby: 1997
Re: Pokec koutek
původně to mělo být do Taunuse, ale asi půjdou do světa. Nedávno jsem měl možnost se svézt s autem s motorem naladěným podobně jako jsem měl původně v plánu (difuzory 36mm, vačka 280/286° se zvětšeným zdvihem ventilů, a je to spíš na okruhový závody, nějaký popojíždění v koloně s motorem, kterej se do 1500 n/min nechce ani sám točit je neřešitelný. Takže tam zůstane klasika, DCOE32/38 karbec, akorát drobet víc otevřená vačka (260/269°) a svody z GT/GXL modelu, a bude to vlastně uvedení do původního stavu, protože v roce 1972 tam byl 88HP 1.6 OHC , což je na tehdejší dobu neuvěřitelnej výkon z tak malýho objemu (v autě, japonský motorky byly už tehdy jinde. S takovýmhle dorbnýmpoladěním by to mělo být normálně použitelný i na kochačku a odahduju to na nějakejch 110-120HP z 2.0 motoru. Původně jsem vačku ani měnit nechtěl, ale prej je va stříkačkovejch motorech oproti karbecům jiný časování a pak si to spolu moc nerozumí...
-
- Příspěvky: 231
- Registrován: úte 21. lis 2017 10:53:24
- Kraj: Trenčiansky
- Obec: Nová Dubnica
- Motorka: XJ600S S.T.
- Rok výroby: 1995
Re: Pokec koutek
Len pre zaujímavosť. Na kostre je/mám 37 dier so závitom, ktoré som musel zakryť /ide rám na komaxit/, od M5-M10.
Určite je jednoduchšie riešenie privariť matku na rám a len šrób vyberať, ale 37 je dosť vysoké číslo.
Určite je jednoduchšie riešenie privariť matku na rám a len šrób vyberať, ale 37 je dosť vysoké číslo.
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Pokec koutek
Sem se nechal překecat a ušpiním si ruce od německé pomsty.
Něco sem na tom i odpoledne pojezdil a musím říct, že už chápu, proč na tom tak lítají. On to totiž člověk ani nemusí umět. Ta motorka se řídí sama. Sedl sem na to a všechny zatáčky sem jel cca o 20-30 km/h rychleji při nulové snaze a podvědomě. Ne že bych chtěl. Ono to samo tak chtělo. Neskutečně lehce se to vodí a klopí. Lehčeji něž malý XJčko a přitom to je strašně stabilní. Na kvalitě silnice nezáleží. Už sem na pár motorkách jel, ale tohle se řídí samo. S tím se nemá cenu nahánět, i když to bude sedlat o dost horší pilot. Takže podvozek je mega špica.
Motor jede fajn, ale je mega nudnej (na cestování asi dobrý). Ale není to vůbec buchar. Převodovka je bída. Kvalty tam sice padají, ale je to kovařina.
Dat do toho motor a převodovku z Guzziny, je to dokonalý náčiní
Nebo spíš dat ten podvozek na Guzzinu by bylo lepší řešení.
Nejlepší bylo, že sem hned z toho přesedl a jel projet Guzzinu a nemohl se na ňu poskládat Na tu velikost si člověk rychle zvykne.
Ale posez mi nevyhovuje. Po 2km mně začala bolet dlaň a na druhé ruce nepříjemně loket. Loket je ale pozůstatek zranění nejspíš. Nicméně to tu motorku pro mě zabijí asi tak jako ten nudné motor.
A na závěr fotka z dnešního Guzzi ježdění
Něco sem na tom i odpoledne pojezdil a musím říct, že už chápu, proč na tom tak lítají. On to totiž člověk ani nemusí umět. Ta motorka se řídí sama. Sedl sem na to a všechny zatáčky sem jel cca o 20-30 km/h rychleji při nulové snaze a podvědomě. Ne že bych chtěl. Ono to samo tak chtělo. Neskutečně lehce se to vodí a klopí. Lehčeji něž malý XJčko a přitom to je strašně stabilní. Na kvalitě silnice nezáleží. Už sem na pár motorkách jel, ale tohle se řídí samo. S tím se nemá cenu nahánět, i když to bude sedlat o dost horší pilot. Takže podvozek je mega špica.
Motor jede fajn, ale je mega nudnej (na cestování asi dobrý). Ale není to vůbec buchar. Převodovka je bída. Kvalty tam sice padají, ale je to kovařina.
Dat do toho motor a převodovku z Guzziny, je to dokonalý náčiní
Nebo spíš dat ten podvozek na Guzzinu by bylo lepší řešení.
Nejlepší bylo, že sem hned z toho přesedl a jel projet Guzzinu a nemohl se na ňu poskládat Na tu velikost si člověk rychle zvykne.
Ale posez mi nevyhovuje. Po 2km mně začala bolet dlaň a na druhé ruce nepříjemně loket. Loket je ale pozůstatek zranění nejspíš. Nicméně to tu motorku pro mě zabijí asi tak jako ten nudné motor.
A na závěr fotka z dnešního Guzzi ježdění
- Mexican
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Strelice
- Motorka: XJ600s
- Rok výroby: 2001
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec koutek
vogo Koudy a ja som minuly rok nechal zrmsit zeninho Scarvera v Motomanu som tie prachy mohol dat tebe a dopadlo by to urco lepsie
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Pokec koutek
Tak se zkus zeptat priste Vloni sem toho mel tolik, ze sem nemel moc cas ani jezdit.
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Pokec koutek
Nezkoušel někdo/nechce někdo vyzkoušet, za kolik projete porovnávací trat gymkhany GP8?
Je to pětkrát osmička kolem dvou kuželů vzdálených 12m od sebe.
Tady to týpek začátečník na XJ900 dá za 57s:
https://www.youtube.com/watch?v=hBA0Zt-Psr4
A tady někdo, kdo to umí za míň jak 26s:
https://www.youtube.com/watch?v=1OHxIFAJ7bQ
Je to pětkrát osmička kolem dvou kuželů vzdálených 12m od sebe.
Tady to týpek začátečník na XJ900 dá za 57s:
https://www.youtube.com/watch?v=hBA0Zt-Psr4
A tady někdo, kdo to umí za míň jak 26s:
https://www.youtube.com/watch?v=1OHxIFAJ7bQ
- OTIS
- Příspěvky: 1037
- Registrován: úte 07. lis 2017 18:16:10
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno
- Motorka: XJ 600N
- Rok výroby: 2001
Re: Pokec koutek
Prvních 140 km letos... Jízda ve větru této stíhačce vyhovuje (pokud je v zádech )
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Pokec koutek
Těch 140 km si dal jako jednu vyjížďku? Pokud jo, je to obdivuhodné.
Já to akorát složil, zkusil jestli to vrčí a teď mě čeká zajíždění. Do kterýho se mně moc nechce.
Já to akorát složil, zkusil jestli to vrčí a teď mě čeká zajíždění. Do kterýho se mně moc nechce.
- OTIS
- Příspěvky: 1037
- Registrován: úte 07. lis 2017 18:16:10
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno
- Motorka: XJ 600N
- Rok výroby: 2001
Re: Pokec koutek
Jo, chtěl sem jen něco kratšího, ale nakonec se mi to tak zalíbilo... Taky to mám ještě v záběhu. Budeš se muset přinutit, dokud je ještě chladněji.
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
- Kraj: Prešovský
- Obec: Poprad
- Motorka: Yamaha XJ900S GT
- Rok výroby: 1998
Re: Pokec koutek
Sila... ja som sa stratil uz po druhej osmicke... asi by som zabludil...Koudy01 píše: ↑čtv 14. bře 2019 21:33:49 Nezkoušel někdo/nechce někdo vyzkoušet, za kolik projete porovnávací trat gymkhany GP8?
Je to pětkrát osmička kolem dvou kuželů vzdálených 12m od sebe.
Tady to týpek začátečník na XJ900 dá za 57s:
https://www.youtube.com/watch?v=hBA0Zt-Psr4
A tady někdo, kdo to umí za míň jak 26s:
https://www.youtube.com/watch?v=1OHxIFAJ7bQ
DuroM
P.S.: Ale pouzijuc slova klasika... Michala... uz len ta prava a lava zakruta a bude to OK... prejazd od jedneho kuzelu k druhemu uz mi celkom ide.
Aj ked ideme len styria, aj tak sa viem ztratit...(prosto individualista), nastastie vecer sa zasa najdem. "HEJ, ZVODY... nelestim aj tak ma zasa zleje moj mrak po Fantozzim