Řetězová sada
- Mexican
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Strelice
- Motorka: XJ600s
- Rok výroby: 2001
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řetězová sada
tak som nakoniec nevymekol a Mirov hlas ma presvedcil - objednal som 520vx s rychlospojkou. tak sa na to celkom tesim
- OTIS
- Příspěvky: 1037
- Registrován: úte 07. lis 2017 18:16:10
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno
- Motorka: XJ 600N
- Rok výroby: 2001
Re: Řetězová sada
Tak aby se nebál, když má motorku s kardanem
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte 09. kvě 2023 22:42:13
- Kraj: Středočeský
- Obec: Mladá Boleslav
- Motorka: XJ 600 S Diversion
- Rok výroby: 2002
Re: Řetězová sada
Ahoj všem. Také se chystám na své babičce měnit sadu a zeptám se, jestli někdo neřešil u šestky tu krátkou převodovku. Mám 600S Diversion 2002 a mám jí už od 2007, takže dlouhých 16 let . A nějakých pár desítek tisíc km už jsme spolu zažili a projela čtvrtku Evropy. Ale stále mi to přijde krátké a na dálniční provoz, že dost točí. Koukal jsem na alternativy. XT - 600 má rozetu stejnou, jen od 39z do 47z označení JTR 857 a nebo také označení JTR 855, pro XT 660 ale 45z - 48z. Chápu, že bude horší pružné zrychlení, ale na to mohu při předjíždění podřadit. Hlavně jsem ve svém věku kochací jezdec a ne lamač rekordů na okruhu. Máte někdo zkušenosti z praxe zkoušeli jste delší převod? Díky za reakce, chystám se na to o víkendu.
Upraveno: v původním znění jsem si nevšiml, že TDM 850 má 525 řetěz namísto 520, proto Edit.
Upraveno: v původním znění jsem si nevšiml, že TDM 850 má 525 řetěz namísto 520, proto Edit.
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Řetězová sada
Budeš muset asi i zkracovat řetěz.
A je to "vydechlá" šestka, tak aby si pak nemusel před každým kopečkem na dálnici podřazovat na pětku nebo čtverku, protože to tu podtočenou šestku už neutáhne.
TADY si můžeš vybrat dle libosti. Akorát to nebude do víkendu. Od počtu zubů až přes materiál a způsob výroby. Frézovaná je lepší, protože je přesnější a netrpí tolik řetěz. Je ale dražší.
Ty obyč. "plechový", který se prodávají v sadách na motoretezy.cz apod. jsou šišatý a řetěz nevydrží tolik. Ale žít se s tím dá.
Výrobců rozet je hodně. Ale chce to oměřit stávající a podle toho vybrat v obchodech = nehledat podle typu motorky, ale podle rozměrů a počtu zubů.
Další třeba TADY
A je to "vydechlá" šestka, tak aby si pak nemusel před každým kopečkem na dálnici podřazovat na pětku nebo čtverku, protože to tu podtočenou šestku už neutáhne.
TADY si můžeš vybrat dle libosti. Akorát to nebude do víkendu. Od počtu zubů až přes materiál a způsob výroby. Frézovaná je lepší, protože je přesnější a netrpí tolik řetěz. Je ale dražší.
Ty obyč. "plechový", který se prodávají v sadách na motoretezy.cz apod. jsou šišatý a řetěz nevydrží tolik. Ale žít se s tím dá.
Výrobců rozet je hodně. Ale chce to oměřit stávající a podle toho vybrat v obchodech = nehledat podle typu motorky, ale podle rozměrů a počtu zubů.
Další třeba TADY
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte 09. kvě 2023 22:42:13
- Kraj: Středočeský
- Obec: Mladá Boleslav
- Motorka: XJ 600 S Diversion
- Rok výroby: 2002
Re: Řetězová sada
Ahoj. Díky za zprávu. Jako vím o tom, že nemá výkonu na rozdávání a přijde kopec a řadím. S tím počítám. A zkrácení řetězu o článek až dva asi bude nutné, ne-li víc. Jen, že posunu ty rezonance z motoru jinam/jiná rychlost a když nic horšího, tak mohu jezdit jedna až 5 a dávat šestku po větru a z kopce jen jsem nenašel pastorek s jiným počtem zubů, pouze zadní rozetu. A pravda, že jen 855, protože 857 má jen 4 šrouby, kdežto 855 jich má správně 6. S tím plechem ze sady je to na zvážení, přijde mi, že se tahá nepravidelně pokaždé a bude to asi i tím, že 16/48 je přesně násobek 3, takže "šiška" se tahá pořád na stejném místě. proto mi to po delším nájezdu na řetězu přijde, že to cuká za kolo pravidelně... No asi vyzkouším a pak v létě, až dorazíme od Balatonu můžu podělit o zkušenosti. Ale jak jsem psal výše, nejsem lamač rekordů a jestli pojedu o půl hodiny déle v celkovém čase/km za den už mi je jedno. Jezdím převážně sám. Ve dvou už to bude asi náročnější.
- kozoroh1
- Příspěvky: 837
- Registrován: pát 17. lis 2017 21:05:34
- Kraj: Královehradecký
- Obec: Dvůr Králové nad Labem
- Motorka: XJ 650 T
- Rok výroby: 1982
Re: Řetězová sada
http://www.wemoto.cz/bikes/yamaha/xj_60 ... in_length/
Píšou o zub větší. Asi těžké napsat počet zubů, ale napsal bych tam. Jen nedělej oboje najednou, buď větší kolečko, nebo menší rozetu.
Píšou o zub větší. Asi těžké napsat počet zubů, ale napsal bych tam. Jen nedělej oboje najednou, buď větší kolečko, nebo menší rozetu.
Naposledy upravil(a) kozoroh1 dne stř 10. kvě 2023 20:12:00, celkem upraveno 1 x.
Jednou stopou, ale nesmí být vidět za mnou. To je lepší sedět na rybách, neboť čas strávený na rybách se do života nepočítá.
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Řetězová sada
Není náhodou origo převod ale 17/48 ?16/48 je přesně násobek 3
16/48 možná mělo Švýcarsko nebo nějaká taková alpská země.
- Mexican
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Strelice
- Motorka: XJ600s
- Rok výroby: 2001
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řetězová sada
16/48 mam aj ja co som teraz objednaval na motoretezy
- Koudy01
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
- Kraj: Jihomoravský
- Obec: Brno-venkov
- Motorka: XTZ690
- Rok výroby: 2021
Re: Řetězová sada
Asi si to pletu s Jawou
Nějaký nový přední kolečka mám nasyslený, tak se podívám, kolik mají zubů.
Nějaký nový přední kolečka mám nasyslený, tak se podívám, kolik mají zubů.
- javim
- Příspěvky: 664
- Registrován: čtv 14. kvě 2020 10:23:07
- Kraj: Zlínský
- Obec: Lešná
- Motorka: Yamaha XJ [69]00S
- Rok výroby: 1996
Re: Řetězová sada
No na panelce jsem taky blbnul s převodem a jeden zub na pastorku znamenal, že ustálená jízda po rovině se stala tréningem v řazení 4-3-4-3-4-3-4-3-4...
Ale když foukal protivítr, tak to bylo zase v pohodě ... to bylo za 3 bez keců a s kraválem vytořeného dvoutaktu
Ale když foukal protivítr, tak to bylo zase v pohodě ... to bylo za 3 bez keců a s kraválem vytořeného dvoutaktu