Pokec koutek

Volná diskuze o všem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 528
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XJ600S
Rok výroby: 2001

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Koudy01 » pát 23. lis 2018 8:48:19

To je Hondaaa.
Na italske krasce se na barvy dratu nehraje :-D Tam se nehraje ani na soumernost. Kriva kyvka, kazda trubka v ramu jinak. Proste jak to vyslo :-)

IMG_20181123_103315.jpg

DuroM65
Příspěvky: 81
Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
Kraj: Prešovský
Obec: Poprad
Motorka: Yamaha XJ900 GT
Rok výroby: 1998

Re: Pokec koutek

Příspěvek od DuroM65 » sob 24. lis 2018 20:07:43

bartus píše:
čtv 15. lis 2018 13:51:12
Můžete si o tom myslet svoje, ale JAWA měla už dávno zmizet ze světa. Mohla skončit důstojně a vzpomínalo by se na ní, jako na slavnou značku. takhle je to jen přežívání z dotací, absolutně bez koncepce a řízení.
Retro modely vypadají fajn, líbí se mi, ale kdo si to dnes v ČR koupí. To si Otis myslíš, že jsou všichni u nás na drogách aby do toho šli? Mladým Jawa nic neříká, ti starší mají všeci BMW a ti nejstarší už na to stejně nevylezou.
Barte to snad nemyslis vazne... na rok ta zoberiem ak budes chciet na JAWA CZ stretko, alebo na Melechac... alebo skoc na Sveceni do Frydlantu a uvidis kolik a jak mladych kluku se vraci nebo zacina s JAWAMA...

A to nefetuju a ani nehulim... JAWA by mohla chytit druhy dych... ale nie s cinskym paskvilem... snad s touto Indiid... ale vsetci vedia ze okrem predaja prav na JAWA logo s tym nemaju nic spolocne a len si honia v Tyncy ego... motor robili s talianmi a zvysok india...

DuroM

P.S.: A inaksie sa mi tie nove indicke JAWY pacia a je mi luto ze su indicke... a indovia vedia ako rozbehnut marketingovu kampan na celosvetovej urovni pre celosvetovo znamu znacku, ktoru si kupili s Tynca... Niekedy mam uz pocit ze Mahundra pretlaci JAWA logo aj do konzervy od MAJKY, alebo ho objavim na hajzlaku

DuroM65
Příspěvky: 81
Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
Kraj: Prešovský
Obec: Poprad
Motorka: Yamaha XJ900 GT
Rok výroby: 1998

Re: Pokec koutek

Příspěvek od DuroM65 » sob 24. lis 2018 20:23:53

kozoroh1 píše:
sob 17. lis 2018 16:42:48
Koudy:
https://motorky.bazos.cz/inzerat/956827 ... 50-ABS.php (hlášky inzerát vypršel si nevšímej)
https://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/ ... m-abs.html

Michale, právě na elektroniku jsem četl spoustu špatných recenzí. A pak jsou to dardy za opravy. Většinou co psali desetitisícové. Pravda Tiger a vůbec ten jeho se mi teda tůůze líbí. Posez je na něm lepší. Výkonově je úplně někde jinde. Ovladatelnost u obou velice velice dobrá. U Tigra jde teda spojka tíž než u mého XJ a u Stromu ani necítíš, že něco mačkáš.
Kdyby nebyl internet tak jdu jasná věc do Tigra. Ale díky spolehlivosti vyhraje asi Stromek. Zkoušel jsem i spoustu jiných, ale je to na mě moc obrovské.
Kurna chlapi to su tak nove masiny... ze by som mal strach ci budu ochotne vozit moj stary zadok.

Mozno snad niekedy ale skor nikdy... teraz som mal tu cest ist v priebehu 4mesiacov na novucickych plechovkach Yaris, Clio a Foobia. A poviem islo ma drbnut, pridavalo si to samo, brzdilo to samo... obmedzovalo to snad aj vzdialenost do ktorej svietili... problem predbehnut traktor co siel 45 po paradnej ceste... Ja uz asi ostanem u karbecov a bez elektroniky... Viem to su plechovice, ale neviem si predstavit co moze byt a robit elektronika v motorke.

DuroM

Uživatelský avatar
Mexican
Příspěvky: 156
Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
Kraj: Jihomoravský
Obec: Strelice
Motorka: XJ600s
Rok výroby: 2001
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Mexican » sob 24. lis 2018 21:14:10

Duro: staci ak si vypnes tempomat a Lidar a mozes si pridavat a brzdit znovu sam podla potreby :)

Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 528
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XJ600S
Rok výroby: 2001

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Koudy01 » ned 25. lis 2018 12:18:13

DuroM, a co mas za auto s karburatorem? Prvniho Favorita nebo Zigula :?:

Kodl
Příspěvky: 82
Registrován: sob 18. lis 2017 18:46:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Boskovice
Motorka: XJR1200
Rok výroby: 1997

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Kodl » pon 26. lis 2018 0:33:39

já bych spíš viděl větší problém v tom, že do toho dávají tak mizerný motůrky, obalený ohromným množstvím kurvítek, že nakonec budem rádi za elektromobily...

Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 528
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XJ600S
Rok výroby: 2001

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Koudy01 » pon 26. lis 2018 8:22:13

Jaky 30 let stary (novejsi uz maji v 99% vstrikovani) BEZNY auto jelo jako dnesni bezny auta? Myslim doopravdy, nikoliv pocitove.

Radimathor
Příspěvky: 41
Registrován: ned 19. lis 2017 9:28:14
Kraj: Praha
Obec: Kunratice
Motorka: ZRX1200S
Rok výroby: 2002

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Radimathor » pon 26. lis 2018 9:58:57

Kodl píše:
pon 26. lis 2018 0:33:39
já bych spíš viděl větší problém v tom, že do toho dávají tak mizerný motůrky, obalený ohromným množstvím kurvítek, že nakonec budem rádi za elektromobily...
Přesně tak mizerný motůrky. V Hnůjdaji I20 mám naftu 1,1l CRDI 55kw, ono to jede když to rozhejbu, ale ten obsah :? no a do toho co jsem teď pořídil Ford Tourneo Connect dávají jen naftu 1,5l (88kw) což je taky mizérie obsah chtěl jsem tam dvoulitra a nee nelze :cry:

Kodl
Příspěvky: 82
Registrován: sob 18. lis 2017 18:46:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Boskovice
Motorka: XJR1200
Rok výroby: 1997

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Kodl » pon 26. lis 2018 14:50:05

všechno co mělo 2.0 OHC od forda. A karbecový verze mají podle mě lepší odezvu na plyn než stříkačky, i když hned od začátku vícebodový. A jednoduchý vícebodový vstřikování, co jim stačí 4 čidla aby auto pěkně jelo, bych nezatracoval. Dost jede i taková felicia 1.3, protože je to lehký, a 50kW s tím pěkně zacvičí, akorát se to musí točit, a mít velkou odvahu do zatáček, víc se naklání už snad jenom 2CV...
Další věc je, že i poměrně velký auta měly hmotnost pod tunu, což dnes nemá ani zmenšenina auta jako je Fabia. Jedničková je dokonce v tomhle snad přeborník třídy.
Občas to OHC používám dodnes, 2.0 DOHC (120HP) je dost dobrý na deklasování většiny TDI rozdílem třídy. Hlavně těch, co mají černej zadek auta, po chiptuningu to jistě líp jede, když to tak pěkně kouří... S těmito historickými stroji se dá srovnat u koncernu třeba 1.4TSI, sice je to takový "dýzlovitý" ostatně jako většina benzínovejch motorů z koncernu, ale bude nějakej tenhle motor existovat i za 30 let?

Uživatelský avatar
Mexican
Příspěvky: 156
Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
Kraj: Jihomoravský
Obec: Strelice
Motorka: XJ600s
Rok výroby: 2001
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec koutek

Příspěvek od Mexican » úte 27. lis 2018 8:54:49

to je vzdy na dlhu diskuziu. skuste v tej felicii niekde nabutat a bude jasne v com sa prejavila uspora hmotnosti. nie som ziadny zatracovatej starej technologie, ale budme potom k sebe uprimni a vytrhajme kompletnu elektriku z motoriek. startovat sa da aj nakopnutim, zasuvku na usb netreba, vyhrievane hefty su pre zhyckanych mamankov :) mam auto, korejsky sedanz 2007 s malym dieslom (1,5CRDi, 81kw), najazdil som 308 000km, poslednych 50000 taham privesy (tona) pretoze staviame barak. a yplna pohoda

Odpovědět