Dotaz

Klasik
Příspěvky: 10
Registrován: úte 18. pro 2018 20:10:27
Kraj: Karlovarský
Obec: Karlovy Vary
Motorka: xj 900 f
Rok výroby: 1984

Re: Dotaz

Příspěvek od Klasik » stř 20. úno 2019 19:11:37

Fajfky vyměněné taky. Originální. Třeba 200 km jako hodiny a pak zase.

DuroM65
Příspěvky: 160
Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
Kraj: Prešovský
Obec: Poprad
Motorka: Yamaha XJ900S GT
Rok výroby: 1998

Re: Dotaz

Příspěvek od DuroM65 » čtv 21. úno 2019 10:26:12

Mne tiez volnobeh na 900vke nejde idealne...

Chodi hore dole resp. ked dam dlhsiu dialnicu tak mam 1400, ked sa kotulam po okreskach tak 950.... ale mam pocit ze pomohlo dat bohatsiu zmes, lebo sviecky som mal take biele, ze som sa bal aby ma niekto nepraskol slnieckarom ako rasistickeho fasouna.

Ale podla toho co pises ako su na tom hladiny v karbecoch????

A hlavne kontrolovat zopar krat po sebe, lebo mne sa sekal ventil v plavakovke a ked sa kusol, tak preplavilo a zdochlo...

Definitivne som to ale zistil, ked sa konecne zacal zasekavat tak, ze po case masina zdochla a z prepadov na karbecoch mi zacal chcat benzin. Stacilo klepnut po karbecoch zlahka srubovakom a zasa OK... len sa to nedalo robit za JAZDY :( ... sranda


DuroM

Klasik
Příspěvky: 10
Registrován: úte 18. pro 2018 20:10:27
Kraj: Karlovarský
Obec: Karlovy Vary
Motorka: xj 900 f
Rok výroby: 1984

Re: Dotaz

Příspěvek od Klasik » čtv 21. úno 2019 13:55:33

Děkuji všem za snahu mi pomoc, ještě
jednou projdu co jste mi napsali. Jinak po včerejší konfrontaci s mechanikem jsme se shodli, že to je v elektr - nějaký studeňák. 😬Díky 😁

Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 967
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XJ600S
Rok výroby: 2001

Re: Dotaz

Příspěvek od Koudy01 » čtv 21. úno 2019 17:49:52

Ja to na elektriku moc netipuju. Ten zasekavajici se ventilek nebo plovak by to mohl byt. I to, ze po pridani plynu chvilu trva, nez se sebere, by na to sedelo.

Jirka Dosky
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 31. led 2019 10:26:17
Kraj: Vysočina
Obec: Pelhřimov
Motorka: Xj 900 Diversion
Rok výroby: 1998

Re: Dotaz

Příspěvek od Jirka Dosky » ned 24. úno 2019 12:27:41

Ahoj, nevím jestli to pomůže, ale já měl podobný problém. Při vyšší rychlosti se začínala jako dusit a nechtěla se rozjet a občas špatně držela volnoběh. Zkusil jsem vyčistit svíčky a byl chvilku klid. Pak to začalo znova. Tak jsem dal svíčky nové a po asi dvou tisících to bylo zas. Vždy jsem dal předepsané NGK. Nakonec jsem na radu dal naše Brisky a od té doby mám docela klid. Ve vyšších otáčkách už se to nedusí a volnoběh je taky lepší, i když je to trochu svérázná mašina. Když se ohřeje tak drží tak 900, když ji proženeš tak pak klidně drží i 1100. Ale to asi bude vcelku normální.

Klasik
Příspěvky: 10
Registrován: úte 18. pro 2018 20:10:27
Kraj: Karlovarský
Obec: Karlovy Vary
Motorka: xj 900 f
Rok výroby: 1984

Re: Dotaz

Příspěvek od Klasik » pon 25. úno 2019 10:30:44

Nazdar. Ten zaseknutý ventil v karburátoru by to mohl být také, ale divné je, že to hned zase chytne. Karburátor by měl být přece prázdný. Jak se tato závada opravuje. U starších karburátorů se dal ventil vyměnit, jak je to tady zatím nevím. Nebo ho stačí jen vyčistit. Dík.

Uživatelský avatar
Koudy01
Příspěvky: 967
Registrován: čtv 09. lis 2017 7:24:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Brno-venkov
Motorka: XJ600S
Rok výroby: 2001

Re: Dotaz

Příspěvek od Koudy01 » pon 25. úno 2019 14:21:44

Zalezi, kde se zasekne. Muze byt prazdne a nebo taky preplnene. Spis bych to videl na to preplneni. A to pak asi chytne. Muze se zasekavat ventil nebo i plovak. Plovak taky muze byt dirave a plne benzinu. To vse asi bude chtit zkontrolovat.

Odpovědět