Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Uživatelský avatar
eMnatřetí
Příspěvky: 621
Registrován: pát 17. lis 2017 18:18:19
Kraj: Moravskoslezký
Obec: Hlučín
Motorka: Yamaha Xj 900
Rok výroby: 2000

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od eMnatřetí »

Aha, asi nic
Svou cestou. Má to zmysel........ přece mě v tom nenecháte
DuroM65
Příspěvky: 324
Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
Kraj: Prešovský
Obec: Poprad
Motorka: Yamaha XJ900S GT
Rok výroby: 1998

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od DuroM65 »

No pokial by slapal zle, tak mas pravdu, ze by to asi robilo sarapatu, lebo by to vlastne tlacilo spaliny do sania... Mal by som to snad mat dobre, tak to zatial neriesim a vykonu na moj sposob jazdy zdatneho prizdisrace mam az az... az.

EGR ventil je zalezitost ako pre dizle tak aj pre benzinaky... uz napr. aj stare Fabie 1,4 16V mali EGR ventil a dokonca pod pocitacom to hlasilo chyby ked bol pripchaty.

Pokial ide o emisie tak Yamaha a vseobecne aj ostatni japoncici to riesili. Prave ze tento system bol u XJcky poslednym vykrikom do tmy a potom zial uz neboli schopni emisie splnit a museli do masin pchat SPRICKY t.j. vstrekovania a pocitace. U tohoto typu motora to bol posledny karburatorovy typ, pokial sa nemylim Vasa jasnot :) .


DuroM
Aj ked ideme len styria, aj tak sa viem ztratit...(prosto individualista), nastastie vecer sa zasa najdem. "HEJ, ZVODY... nelestim aj tak ma zasa zleje moj mrak po Fantozzim
Uživatelský avatar
Mexican
Příspěvky: 841
Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
Kraj: Jihomoravský
Obec: Strelice
Motorka: XJ600s
Rok výroby: 2001
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od Mexican »

uz sa to riesilo na mnohych miestach - striekackabude vzdy lepsia ako karbec. Ako spotrebou, tak priebehom a aj servisnou nenarocnostou. EGR je proste vec ktora do novych motorov patri.U auta 11 rocneho auta mam 310 000km (najazdene mnou od nuly) a s EGR ziadny problem nemam. A to netankujem ziadnu premiovu naftu. U moto to bude daleko jednoduchsie.. proste sa netreba branit pokroku.
DuroM65
Příspěvky: 324
Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
Kraj: Prešovský
Obec: Poprad
Motorka: Yamaha XJ900S GT
Rok výroby: 1998

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od DuroM65 »

Mexican píše: stř 24. říj 2018 16:20:03 uz sa to riesilo na mnohych miestach - striekackabude vzdy lepsia ako karbec. Ako spotrebou, tak priebehom a aj servisnou nenarocnostou. EGR je proste vec ktora do novych motorov patri.U auta 11 rocneho auta mam 310 000km (najazdene mnou od nuly) a s EGR ziadny problem nemam. A to netankujem ziadnu premiovu naftu. U moto to bude daleko jednoduchsie.. proste sa netreba branit pokroku.
V com je prosim Ta lepsia striekacka...

Jedine karbec a ruka co vie potiahnut tak aby masina jazdila pod 6 litrov vo dvojici po dialnici... ziaden problem.

Striekacka nikdy... v aute mam lebo musim... ale v motorke nikdy mam 10 karburatorov v 4 motorkoch a som spokojny...

DuroM
Aj ked ideme len styria, aj tak sa viem ztratit...(prosto individualista), nastastie vecer sa zasa najdem. "HEJ, ZVODY... nelestim aj tak ma zasa zleje moj mrak po Fantozzim
Uživatelský avatar
Mexican
Příspěvky: 841
Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
Kraj: Jihomoravský
Obec: Strelice
Motorka: XJ600s
Rok výroby: 2001
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od Mexican »

ja myslim, ze som to popisal v com je lepsia striekacka vyssie ... v zasade sa to da zhrnut do vyrazu: technologicky pokrok
ziadne blbnutie s ihlami, ziadne membrany, ziadne problemy so startovanim po zime, v podstate nulova udrzba
Uživatelský avatar
Mexican
Příspěvky: 841
Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
Kraj: Jihomoravský
Obec: Strelice
Motorka: XJ600s
Rok výroby: 2001
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od Mexican »

ja myslim, ze som to popisal v com je lepsia striekacka vyssie ... v zasade sa to da zhrnut do vyrazu: technologicky pokrok
ziadne blbnutie s ihlami, ziadne membrany, ziadne problemy so startovanim po zime, v podstate nulova udrzba
Kodl
Příspěvky: 520
Registrován: sob 18. lis 2017 18:46:21
Kraj: Jihomoravský
Obec: Boskovice
Motorka: XJR1200
Rok výroby: 1997

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od Kodl »

Podle mě je EGR podobnej hnus, jako by sis přidával hovna do jídla, případně prdy do nadechovanýho vzduchu. U několika strojů jsem byl svědkem ucpání EGR a potom značného zlepšení funkce stroje.
Uživatelský avatar
Mexican
Příspěvky: 841
Registrován: pon 20. lis 2017 13:43:46
Kraj: Jihomoravský
Obec: Strelice
Motorka: XJ600s
Rok výroby: 2001
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od Mexican »

@ KODL: s tym tvrdenim suhlasim
DuroM65
Příspěvky: 324
Registrován: úte 21. lis 2017 11:15:57
Kraj: Prešovský
Obec: Poprad
Motorka: Yamaha XJ900S GT
Rok výroby: 1998

Re: Termostaty v kapotazi-DOTAZ

Příspěvek od DuroM65 »

Ked sa na to tak pozeram, mam v ... pokrok...

Ja chcem zabavu a nie pokrok a pocitace, zahumusenu zem, zlikvidovane lesy... je to sice mimo misu...

Ja obdivujem stare veci a viem sa kochat aj v muzeu... napr. skrinu z roku 1511 vykladanu a krasnu aku som videl v Bardejove... to dnes neuvidim nikde.

Ale nikomu nebranim chces striekacku tak si ju maj... ale tvrdit ze je to lepsie len preto, ze to pozaduje nejaka evropska unia a jej obmedzenia... Karburator z roku 1960 jazdi za 5/6 litrov... a striekaka z roku 2018 jazdi za 6-7 litrov... aky pokrok...

DuroM

P.S.> Maj si striekacku a maj ju rad, ale nechcite po mne aby som ju musel mat aj ja... Mozno raz az budem velky a pochopim ten pokrok...
Aj ked ideme len styria, aj tak sa viem ztratit...(prosto individualista), nastastie vecer sa zasa najdem. "HEJ, ZVODY... nelestim aj tak ma zasa zleje moj mrak po Fantozzim
Odpovědět